خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

هزار و ۱۸۶ کارگر با رفع مشکلات ۳۰۳ واحد تولیدی به کار بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۱۹۶

رئیس کل دادگستری گلستان از گره‌گشایی مشکلات ۳۰۳ واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: از ابتدای تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در مجموع هزار و ۱۸۶ کارگر به محل کار برگشتند.

به گزارش ایلنا، هادی هاشمیان اظهارکرد: سال گذشته ۳۹۹ پرونده مربوط به واحدهای تولیدی استان در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ثبت و پس از بررسی و پیگیری، مشکلات ۳۰۳ واحد رفع شد.

وی افزود: رفع موانع تولید ۹۶ واحد تولیدی دیگر هم در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری در حال پیگیری است.

هاشمیان گفت: همچنین سال گذشته هفت واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان هم با تلاش های قضایی و مشارکت دستگاه های اجرایی به ویژه بانک ها، دوباره رونق گرفتند.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه از تعطیلی برخی از واحد های تولیدی چهار سال می گذشت افزود: با تولید دوباره در این واحدها ۲۳۶ نفر مشغول به کار شدند.

هاشمیان ادامه داد: سرکشی از شهرک‌های صنعتی، نشست با فعالان اقتصادی استان برای بررسی مشکلات انان از جمله اقدامات دادگستری استان برای کمک به رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استان در سال ۹۹ بود که امسال با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی به تلاش های دادگستری برای جلوگیری از توقف تولید هم اشاره کرد و افزود: جلوگیری از توقیف خطوط تولید، اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی، رسیدگی فوری پرونده‌های مفاسد اقتصاد به منظور ایجاد بستر برای فعالیت سالم اقتصادی از جمله این تلاش ها است.

هاشمیان گفت: مشکلات بخش تولید و سرمایه گذاری گلستان در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری جمع آوری، دسته بندی و تلاش برای رفع آن آغاز شده است.

هاشمیان از افزایش نظارت‌ها هم خبر داد و گفت: برای کمک به تولیدکنندگان و جلوگیری از دست اندازی بر سر راه تولید، نظارت دادگستری و دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان بازرسی بیشتر می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: از ابتدای تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری گلستان در مجموع ۳۷ واحد تولیدی فعال و هزار و ۱۸۶ کارگر به محل کار برگشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز