خبرگزاری کار ایران

به امضا رسیدن سند تهاتر بدهی‌های هپکو/ امیدواری کارگران برای بهبود اوضاع

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۹۴۸

با به امضا رسیدن سند تهاتر بدهی‌های هپکو، کارگران این مجموعه به آینده امیدوار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سند تهاتر بدهی‌های هپکو ساعت ۲۳ شب بیست و هفتم اسفندماه به امضای رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون ایشان رسیده است.

استاندار مرکزی این مصوبه را عیدی دولت به کارگران هپکو دانسته و ابراز امیدواری کرده با تهاتر بدهی ۱۲۰۰ میلیارد تومانی، تولید در هپکو روی غلتک بیفتد.

کارگران این مجموعه که در سال ۹۹ تلاش زیادی برای حل معضل بدهی‌ها کرده بودند حالا ابراز امیدواری می‌کنند در اولین روزهای سال ۱۴۰۰، قراردادهای ساخت و تولید به جریان بیفتد و مجموعه بتواند به سودآوری کامل برسد.

این کارگران که ماه‌ها با پایه مزد خالی سر کرده‌اند؛ می‌گویند: با حل شدن معضل بدهی‌ها، تولید و سودآوری به جریان می‌افتد و وضعیت معاش کارگران نیز بهبود خواهد یافت.

کارگران هپکو اراک ضمن قدردانی از مسئولان برای حل معضل بدهی‌ها، خواستار منع واردات ماشین آلات و توجه واقعی به تولید ملی شدند و اعلام کردند: اگر به هپکو بها داده شود این مجموعه می‌تواند بسیاری از ماشین آلات صنعتی و معدنی مورد نیاز کشور را تولید کند و کشور را از واردات ماشین آلات بی‌کیفیت نجات بدهد. کما اینکه در سالهای نه چندان دور، محصولات هپکو، با بهترین کیفیت در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز