خبرگزاری کار ایران

۲ ماه از مطالبات ۷ماهه کارگران شهرداری لوشان همراه با عیدی پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۵۴۳

روز گذشته از مجموع ۷ماه معوقات مزدی کارگر شهرداری لوشان، معادل ۲ماه به همراه عیدی پرداخت شد.

منابع کارگری در لوشان به خبرنگار ایلنا گفتند: طی چند سال گذشته شهرداری لوشان به دلیل ناتوانی‌های مالی توان پرداخت به موقع هزینه‌های مزدی ۷۵ کارگر شاغل در بخش‌های مختلف این واحد خدماتی را ندارد اما روز گذشته (۲۵ اسفند) با تامین شدن منابع مالی، دو ماه از معوقات مزدی آن‌ها به همراه عیدی ۹۹ پرداخت شده است.

به ادعای کارگران، شهرداری لوشان هنوز ۵ ماه حقوق به کارگران بدهکار بوده و آنچه پرداخت کرده مربوط به حقوق ماه‌های مرداد و شهریور می‌شود. همچنین حقوق مرداد با اضافه‌کاری و حقوق شهریور به صورت پایه حقوق پرداخت شده است.

طبق اظهارات کارگران؛ شهرداری در پرداخت بیمه کارگران به تامین اجتماعی معوقات ۱۶ تا ۱۷ ماهه دارد که سه تا ۴ ماه آن مربوط به سال جاری است.

به گفته کارگران؛ با وجود آنکه شهر لوشان در حال حاضر با شهردار اداره می‌شود، عامل پرداخت نشدن حقوق کارگران کاهش درآمد شهرداری و بودجه‌های دولتی عنوان می‌شود.

کارگران شهرداری لوشان گفتند: از مسئولان شهرداری لوشان انتظار داشتیم معوقات بیشتری از مطالباتمان را در شرایط فعلی که هر روز فاصله تورم با در آمدها بیشتر می‌شود، پرداخت کنند.

کارگران در خاتمه تصریح کردند: مشکلاتی که در زمینه پرداخت حقوق بوجود آمده باعث نگرانی کارگران شهرداری شده و آنان نیازمند دریافت همه معوقات حقوقی خود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز