خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر:

توانمندسازی جوامع محلی «سواحل مکران» در دستور کار صاحبان صنایع باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۰۸۶

مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای توسعه سواحل مکران با تاکید بر رفع موانع تولید و اشتغال زنان گفت: یکی از سیاستهای کلان برنامه ششم، نگاه به سواحل مکران است و با توجه به اینکه قسمت بیشتر این سواحل در استان هرمزگان قرار دارد، خواسته ما از صاحبان صنایع این است که در سواحل مکران توانمندسازی جوامع محلی را در برنامه‌های خود قرار دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، «سیده فاطمه ذوالقدر» در جمع زنان کارآفرین و فعال اقتصادی استان هرمزگان، با تاکید بر توسعه مشاغل خانگی و صنایع خرد اظهارکرد: رفع موانع اشتغال زنان از دغدغه‌های ماست و این موارد در سند توسعه سواحل مکران آمده است. 

وی افزود: در فراکسیون زنان موضوع بیمه زنان سرپرست خانوار، سه فرزند، قالیبافان راهنمای گردشگران در برنامه تلفیق سال ۹۸ با تلاش پیگیری و محقق شد و این توانمندی هم وجود دارد که از زنان کارآفرین و فعال اقتصادی حمایت کرده و در کمیسیون تلفیق به صورت قانون درآید. 

وی تصریح کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه ویژه‌ای به مهارت آموزی، توانمندسازی رفع مشکلات و اشتغال زنان دارد و پیگیر طرح‌های اشتغالزای استان هرمزگان خواهیم بود. 

ذوالقدر ضمن اعلام حمایت از بخش خصوصی و مهارت آموزی گفت: موضوع بیمه آموزشگاههای آزاد را نیز پیگیر خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز