خبرگزاری کار ایران

مشکلات کارگران پارس پامچال ادامه دارد/ مسئولان پاسخگو نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۵۱۵

کارگران کارخانه «پارس پامچال» در استان قزوین از بی‌توجهی مسئولین به خواسته‌های آن‌ها پس از چندین بار مطرح کردن مشکلاتشان از طریق رسانه‌های کارگری خبر دادند.

جمعی از کارگران کارخانه «پارس پامچال» در تماس با خبرنگار ایلنا، از برآورده نشدن مطالبات صنفی خود خبر دادند و گفتند: علیرغم رسانه‌ای کردن موضوع مشکلاتمان نسبت به شرایط شغلی نامناسب و عدم پرداخت دست‌کم ۵ ماه حقوق و ۹ تا ۱۰ ماه حق بیمه و پرداخت نشدن عیدی و پاداش پایان سال، هم مدیریت کارخانه و هم مسئولان استانی نسبت به مطالبات آن‌ها همچنان بی‌توجه مانده‌اند.

کارگران این کارخانه گفتند: از نیمه دوم سال جاری مدیران مرتبا وعده می‌دهند که به زودی بخشی از مطالباتمان را می‌پردازند اما تا امروز ۲۴ اسفند ماه که چندروز مانده به آغاز سال جدید هنوز خبری از پرداختی‌ها نیست.

طبق اظهارات یکی از کارگران پارس پامچال؛ علی‌رغم اطلاع مسئولان کسی به جدیت برای رفع کامل مشکلات این واحد صنعتی وارد میدان نشده و هرگاه کارگران اعتراضی داشته‌اند اقداماتی موقتی و در حد مسکن انجام شده است.

او با بیان اینکه مسئولان استانی نمی‌خواهند یا نمی‌توانند مشکلات کارگران را رفع کنند، افزود: طی دفعات گذشته اگر مشکلی از یک واحد تولیدی در قزوین موقتا یا به‌طور کامل رفع شده با دخالت مستقیم مسولان بالادستی بوده که به بهانه‌های مختلف وارد استان شده و با مطالبه‌گری کارگران با جدیت به رفع مشکلات کارگران پرداخته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان استانی و مدیریت شرکت پارس پامچال باید جوابگوی ۱۱۰ نفر از کارگران زحمتکش‌ این واحد صنعتی باشند، گفت: بی‌توجهی به کارگران در این شرکت باعث لطمه وارد آمدن به محوری‌ترین قطب صنعت کشور در زمینه تولید انواع رنگ و استان قزوین شده است که باید مسوولان کشور و استان جلوی این نابسامانی را بگیرند هرچند ما کارگران از پیگیری مسئولان دولتی مستقر در قزوین قطع امید کرده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز