خبرگزاری کار ایران

انتقاد به نحوه افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی/ کم لطفی به بازنشستگان حدقل بگیر برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۸۷۲

یک پیشکسوت جامعه کارگری از نحوه افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «محمدعلی ترکاشوند» می‌گوید: طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مربوط به سالهای بعد از ۱۳۸۲ بوده و بازنشستگان قبل از این سال؛ مورد کم لطفی مسئولان و متولیان امر قرار گرفته‌اند.

این فعال کارگری با بیان این مطلب که بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۳۷۱ سقف دریافتی‌ها را می‌گرفته‌اند، اظهار داشت: بازنشستگان سالهای پیش از ۱۳۸۲ اکنون حداقل حقوق را دریافت می‌کنند و این موضوع با روح قانون و عدالت درتضاد است.

ترکاشوند با تاکید بر اینکه شایسته نیست بازنشستگان بعد از سال‌ها تلاش در سنگر تولید و سازندگی؛ هم اکنون  نتوانند نیازهای اساسی زندگی خود و خانواده‌هایشان را برآورده کنند، گفت؛ حداکثر دریافتی این دسته از بازنشستگان ۲ میلیون و۸۰۰ هزارتومان است؛ آنان در تامین حداقل‌ها و نیازهای اولیه خود نیز بازمانده‌اند و شرمنده زن و فرزندان خود هستند.

وی گفت: بازنشستگان، شریف‌ترین و نجیب‌ترین اقشار جامعه و بسیارکم توقع هستند؛ لذا انتظار می‌رود مسئولان محترم دولت و تامین اجتماعی تدبیری جدی و فوری بیندیشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز