خبرگزاری کار ایران

تدوین برنامه اجرایی ارزیابی شایستگی عمومی مدیران حرفه‌ای سازمان در سطح مدیران میانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۹۱۸

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، از تدوین برنامه ارزیابی شایستگی عمومی مدیران حرفه‌ای سازمان در سطح مدیران میانی با همکاری اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، داود ناصری امید، مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان با اعلام این خبر گفت: در اجرای تصویب نامه‌های شورای عالی اداری و بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، ارتقای شایستگی‌های مدیران، ایجاد بستر مناسب برای تحقق اصل دانش گرایی، شایسته سالاری و حرفه‌ای گرایی و جانشین‌پروری در انتصاب و ارتقای مدیران از جمله اهداف ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران در سطح میانی است. 

داود ناصری امید افزود: فراهم کردن سازو کارهای مناسب برای شناسائی و توسعه ظرفیت ها، قابلیت‌ها و شایستگی‌های مدیران پایه و عملیاتی مستعد احراز پست‌های مدیریت میانی، افزایش انگیزه کارشناسان و مدیران پایه و عملیاتی توانمند از طریق فضای رقابتی و عادلانه در انتخاب و انتصاب به پست‌های مدیریت میانی سازمان از دیگر اهداف ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران در سطح میانی بوده است. 

وی گفت: در مرحله اول حدود ۳۰ نفر از مدیران پایه، عملیاتی و میانی جهت ارتقا و جانشین‌پروری به سطح میانی ادارات کل استان‌های (مازندران، اصفهان، قم، همدان، قزوین و تربیت مربی) به اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی معرفی و مقرر است در روزهای سه شنبه ۱۹/۱۲/۹۹ و چهارشنبه موزخ ۲۰/۱۲/۹۹ در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای ارزیابی شایستگی عمومی برگزار شود. 

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیان داشت: با توجه به تفاهم نامه سازمان با کانون ارزیابی و توسعه شایستگی وزارت متبوع و همکاری و مساعدت مطلوب اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، هزینه‌های برگزاری ارزیابی در مقایسه با سال گذشته به میزان ۷۵ درصد کاهش یافته است. 

ناصری امید گفت: از جمله دستاوردهای مهم برنامه، شناسائی، ایجاد بانک اطلاعاتی قوی و پرورش و توسعه مدیران حرفه‌ای مورد نیاز سازمان در آینده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز