خبرگزاری کار ایران

بیش از ۴۴۰ هزار نفر ساعت آموزش برای کارکنان وزارت کار

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۲۸۶

رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری گفت: ۴۴۸ هزار و ۶۰۵ نفرساعت دوره آموزشی از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ۱۱ ماهه امسال برای توانمندسازی کارکنان ستادی، ادارات کل استانی و ادارات شهرستانی، ارائه شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید جواد رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا وعدم امکان برگزاری دوره‌های آموزش حضوری با هدف رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مربوطه، سامانه یادگیری الکترونیکی بستر و ظرفیت مناسبی برای فراگیری آموزش الکترونیکی در سراسر کشور فراهم کرده است. 

وی ادامه داد: بر همین اساس، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری در ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۹ از طریق سامانه یادگیری الکترونیکی به نشانی https://el.mcls.gov.ir، نسبت به برگزاری ۴۵ دوره با ۸ هزار و ۸۸۵ نفر شرکت کننده ستادی و ۳۸ دوره با ۲۱ هزار و ۵۲۸ نفر شرکت کننده استانی اقدام کرده است. 

رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری افزود: در ۱۱ ماهه سال جاری ۸۳ دوره یادگیری الکترونیکی برگزار شده که نسبت به سال ۱۳۹۸، حدود ۷۰ درصد رشد داشته است؛ همچنین در این مدت ۱۶ دوره تخصصی با ۲۵ هزار و ۱۸ نفرساعت آموزش برگزار شده که نسبت به سال ۱۳۹۸ از رشد ۱۰۰ درصدی تعداد دوره برخوردار است. 

رضوی تاکید کرد: نکته حائز اهمیت در برگزاری دوره‌های الکترونیکی سال جاری این است که بیش از ۲۵۰ ساعت از ارائه محتواهای آموزشی بالغ بر ۷۰ جلسه، به صورت آنلاین و در ارتباطی دوسویه برگزار شده است. 

رییس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری همچنین تاکید کرد: دوره‌های آموزشی ویژه مدیران، شامل راهبرد تحول در سازمان‌ها با رویکرد مهارت‌های کوچینک، مدیریت مالی برای مدیران غیر مالی و… برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز