خبرگزاری کار ایران

معوقات مزدی کارگران ارکان ثالثِ شرکت گاز اصفهان/ چند ماه حقوق و عیدی طلبکاریم!

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۷۶۸

کارگران ارکان ثالث شرکت گاز اصفهان از عدم پرداخت مطالبات مزدی خود انتقاد دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران ارکان ثالث یا پیمانکاری شرکت گاز که در استان اصفهان مشغول به کار هستند، مطالبات مزدی پرداخت نشده، دارند.

این کارگران در این ارتباط می‌گویند: برخی از ما هنوز حقوق بهمن را نگرفته‌ایم و با وضعیت موجود امیدی نداریم قبل از پایان سال بتوانیم مطالبات مزدی خود را دریافت کنیم.

این کارگران همچنین از عدم پرداخت عیدی‌ها انتقاد دارند و می‌گویند: علیرغم ورود به نیمه اسفند هنوز عیدی ما را پرداخت نکرده‌اند.

این کارگران می‌گویند: اگر شرکت گاز با ما قرارداد مستقیم منعقد کند، مشکلات به صورت اصولی حل خواهد شد و معیشت ما بهبود پیدا خواهد کرد. چرا وقتی کار ما دائم و همیشگی است، باید با شرکت‌های پیمانکاری قرارداد داشته باشیم و همیشه ارکان ثالث باقی بمانیم؟!

یکی از این کارگران با بیان اینکه شب عید خرج داریم و باید فکری به حال پرداخت معوقات مزدی ما کنند؛ از مسئولان ارشد و کارفرمایان مادر درخواست دارند با تحت فشار گذاشتن پیمانکاران، آنها را مجبور کنند مطالبات مزدی کارگران را پرداخت نمایند تا کارگرانی که در گرما و سرما به مشترکان خدمات‌رسانی می‌کنند، شب عید شرمنده خانواده نباشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز