خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه اول دستگاه‌های برتر ارایه خدمات الکترونیکی توسط ستاد وزارت کار

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۳۹۴

ستاد وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از نظر کیفیت وبگاه‌ها و خدمات الکترونیکی دارای شناسنامه خدمات مصوب سازمان اداری و استخدامی کشور در بین 20 دستگاه اصلی، جایگاه اول را کسب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر اساس ارزیابی سازمان فناوری اطلاعات ایران و دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات، همچنین این وزارتخانه در بین ۱۵۴ دستگاه، رتبه پنجم را به خود اختصاص داد. 

بر اساس این گزارش، رتبه ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دردوره پنجم ارزیابی ۷۳ بوده که در دوره ششم (از مهرماه تا بهمن ماه سال جاری) با ۶۸ رتبه رشد، از بیشترین رشد در بین دستگاه‌های ارزیابی شده برخوردار است. 

همچنین زیر مجموعه‌های این وزارتخانه به ترتیب سازمان تامین اجتماعی رتبه ۱۷، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور رتبه ۲۰، سازمان بهزیستی رتبه ۴۰ و صندوق بازنشستگی کشوری رتبه ۵۹ را کسب کرده اند. 

دولت کاربر محور، دولت شفاف، دولت یکپارچه، دولت مشارکتی از معیارهای اصلی است که در این ارزیابی مد نظر قرار گرفته شده است. 

همچنین شاخص‌های ارزیابی در اولویت دولت شفاف، بررسی میزان شفافیت در فرآیند انجام خدمت الکترونیکی و وجود مصادیقی مانند امکان مشاهده فرآیند انجام خدمت، پیگیری وضعیت انجام خدمت، امکان مشاهده نتایج مربوط به سنجش کیفیت خدمات و رضایت کاربران، امکان مشاهده اطلاعات به روز در خصوص ساختار سازمانی و مدیران پاسخگو مدنظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز