خبرگزاری کار ایران

رضوانی:

مشکل نرم‌افزار صبا برطرف شد/ دریافت «صبااپ» از درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۷۸۲

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری از برطرف شدن مشکل صبااپ در آخرین نسخه این نرم افزار خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، «حمیدرضا رضوانی» امروز (دوشنبه) با اعلام این خبر گفت: نرم افزار صبا (صبااپ) که نسخه جدید نرم افزار خاتم است به دلیل ارتقای نسخه های اندرویدی گوشی های تلفن همراه در سال های اخیر و تغییرات گوگل، برای برخی از بازنشستگان عزیزمان که عمدتا از گوشی های همراه با نسخه اندروید ۵ یا پایین تر از آن استفاده می کردند، مشکلاتی ایجاد شده بود و این عزیزان نمی توانستند به درستی از این نرم افزار استفاده کنند.

رضوانی تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه، این مشکل در نسخه جدید و بروزشده نرم افزار صبا برطرف شده و عزیزانی که اندروید گوشی آن ها کمتر از ۵ هم باشد، مانند گذشته می توانند از نرم‌افزار صندوق بازنشستگی کشوری (صبااپ) استفاده کنند.

وی با بیان اینکه «برنامه های مختلف ذخیره و نصب نرم‌افزار در دنیا و کشورمان مثل کافه بازار (CafeBazar) و گوگل استور (GooglePlayStore) مدت‌ها است که به گوشی هایی با اندروید پایین تر از 5 خدمات ارائه نمی کنند» گفت: این برنامه ها اجازه انتشار برنامه برای نسخه‌های قدیمی گوشی همراه را نمی‌دهند، بنابراین، بازنشستگان عزیزی که گوشی همراه آن ها اندروید ۵ یا کمتر از آن است، می توانند پس از حذف نسخه قبلی، از سایت های Sabasrm.ir و cspf.ir نسخه جدید و بروز شده نرم افزار صبا را دریافت و مجددا نصب کرده و از امکانات جدید آن استفاده کنند.

رضوانی همچنین گفت: بازنشستگانی که گوشی های تلفن همراه آن ها اندروید بالاتر از 5 است می توانند علاوه بر سایت‌های متعلق به صندوق بازنشستگی که عنوان شد، از طریق کافه بازار (CafeBazar) و گوگل استور (GooglePlayStore) نیز نرم افزار صبا را ذخیره، نصب و استفاده کرده یا نسبت به بروزرسانی آن اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز