خبرگزاری کار ایران

هشتمین روز از تجمع کارگران لاستیک پارس ساوه/ عیدی‌ها را واریز نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۵۲۴

کارگران لاستیک پارس از ادامه تجمع صنفی خود خبر دادند.

کارگران لاستیک پارس ساوه در تماس با خبرنگار ایلنا، از ادامه تجمع صنفی خود در محوطه مجتمع خبر دادند. امروز هشتمین روز است که این کارگران دست از کار کشیده و در محوطه مجتمع تجمع اعتراضی ترتیب می‌دهند.

یکی از این کارگران با بیان اینکه خواسته اصلی ما، حل مشکل صندوق پس‌انداز و استرداد پول‌هایی است که در سال‌های گذشته در آن اندوخته کرده‌ایم، می‌گوید: از سال نود و هفت که مجتمع به بخش خصوصی واگذار شد، دیگر ریالی وام به کارکنان ندادند؛ ما خواستار این هستیم که صندوق کاملاً برچیده شده و پول‌های کارگران به اضافه سهم پنج درصدی که هر ماه کارفرما قبلاً برای هر کارگر واریز کرده، بازگردانده شود.

این کارگر تاکید می‌کند: کارفرما حاضر به پذیرش خواسته‌های کارگران نیست و مسئولیتی در قبال دیون شرکت قبل از واگذاری برعهده نمی‌گیرد.

کارگران لاستیک پارس با بیان اینکه در روزهای اخیر، همچنان تجمع صنفی ادامه داشته است، می‌گویند: حتی عیدی‌ها را به حساب کارگران واریز نکرده‌اند! پیشتر قول داده بودند که عیدی‌ها واریز می‌شود اما هنوز به این وعده وفا نکرده‌اند؛ به نظر می‌رسد هیچ توجهی به مطالبات کارگران ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز