خبرگزاری کار ایران

استمداد دوباره کارگران شیر پگاه تهران از قوه قضائیه/ زمین‌ها را به ما بازنمی‌گردانند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۰۲۲

صبح امروز کارگران شیر پگاه تهران با تجمع مقابل ساختمان قوه قضائیه از مسئولان قضایی کشور برای رفع تصرف اراضی کارگران این کارخانه در منطقه تهران پارس درخواست استمداد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروهی از کارگران کارخانه صنایع شیر پگاه تهران، صبح امروز (۱۰ اسفند ماه) با تجمع مقابل ساختمان قوه قضائیه در خیابان ولیعصر تهران از مسئولان قضایی کشور برای رفع تصرف اراضی کارگران این کارخانه در منطقه تهران پارس درخواست استمداد کردند.

این چندمین بار در یک الی دو سال اخیر است که این کارگران در اعتراض به خلف وعده‌ها در دریافت زمین‌های خود که ازسوی یکی از نهادها تصرف شده، تجمع اعتراضی برگزار می‌کنند. آن‌ها فروردین ماه سال ۹۶، شهریور ماه سال ۹۷ و چندین روز متوالی در اسفند ماه سال ۹۸ به نشانه اعتراض تجمع کرده بودند.

حاضران در تجمع می‌گویند: چندین سال است ۷۰۰ نفر از کارگران خانواده شیر پگاه تهران منتظر دریافت ۱۵۰ هزار متر از زمین‌های مسکونی خود (علارغم گرفتن حکم تخلیه از دستگاه قضایی) هستند ولی هیچ پاسخ روشنی به ما داده نمی‌شود و معلوم نیست پس از سال‌ها انتظار چه زمانی قرار است با این زمین‌ها صاحبِ یک سرپناه شویم.

از قرار معلوم از حدود ۲۰ سال پیش صنایع شیر پگاه برای خانه‌دار کردن بیش از ۷۰۰ کارگر این واحد صنعتی، قطعه زمینی به وسعت حدود ۱۵۰ هزار متر را در محدوده شهرک حکیمیه تهران پارس تهیه و واگذار می‌کند. ظاهرا این زمین‌ها بعدا توسط یکی از نهادها تصرف شده و کارگران پگاه علارغم گرفتن حکم تخلیه از دستگاه قضایی هنوز نتوانسته‌اند به زمین‌های خود برسند.

یکی از معرضین می‌گوید: در آخرین اقدام که با حمایت مدیریت سابق مجموعه پگاه تهران همراه بود قرار شد دو ماه پیش زمین‌های مسکونی تحویل کارگران داده شود اما همچنان معطل هستیم و هیچ اقدامی از سوی مسئولان این نهاد صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز