خبرگزاری کار ایران

وعده برای بهبود اوضاع شرکتی‌های مخابرات/ آیا تبعیض چند میلیون تومانی از میان برداشته می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۸۷۴

کارکنان شرکتی مخابرات در پاسخ به اظهارات مدیرعامل این شرکت می گویند: امیدواریم به این وعده‌ها عمل کنند.

جمعی از کارکنان شرکت مخابرات ایران در تماس با خبرنگار ایلنا، ابراز امیدواری کردند که به وعده‌ها عمل کنند و واقعاً سطح معیشت و دستمزد کارکنان شرکتی بهبود یابد.

این کارکنان می‌گویند: وقتی یک شرکتی، سه میلیون تومان حقوق می‌گیرد و یک رسمی با همان شرایط، بیش از هفت میلیون تومان؛ هر وعده‌ای برای بهبود اوضاع باید متمرکز بر از بین بردن این تبعیض باشد.

به گفته آن‌ها، تبعیض از هرچیز دیگر آزاردهنده است: «در یک اتاق نشسته‌ای؛ یک کار یکسان یا مشابه را انجام می‌دهی اما همکارات بیش از دو برابر تو حقوق می‌گیرد؛ هرچند گاه هم کارت هدیه و پاداش به او تعلق می‌گیرد و تو مجبوری سکوت کنی و همچنان کار کنی چون شرکتی هستی!»

در روزهای اخیر، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست با نمایندگان کارفرمایان بخش خصوص شاغل در مخابرات منطقه بوشهر اظهار داشت: در راستای ایجاد توازن در پرداخت‌ها و اصلاح شیوه پرداخت به پرسنل نیروهای بخش خصوص پیمانکاری، به دنبال اصلاح شیوه موجود هستیم.

سلطانی افزود: شرایط کنونی پرداخت حقوق، دستمزد و مزایا برای این نوع نیروها را با وجود اختلاف و تفاوت بین نیروی‌های رسمی و شرکتی مخابرات قبول نداریم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال آینده بررسی طبقه‌بندی مشاغل در دستور کار قرار می‌دهیم تا بتوانیم با اتخاذ راهکارهای مناسب، زمینه اصلاح حقوق و مزایای نیروی خصوصی را انجام دهیم.

کارکنان شرکتی در واکنش به این اظهارات ابراز امیدواری می‌کنند که سال آینده تمام تبعیضات از میان برداشته شود و طرح طبقه‌بندی عادلانه و یکسان با توجه به توانمندی‌ها و تخصص نیروها اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز