خبرگزاری کار ایران

در نامه شورایعالی هماهنگی تشکلهای کارگری مخابرات ایران به وزیر کار:

حق جذب کارکنان مخابرات را حذف نکنید!

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۴۳۲

شورایعالی هماهنگی تشکلهای کارگری مخابرات ایران در نامه‌ای به وزیر کار، خواستار برقرار ماندن مزایای حق جذب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «حق جذب» یکی از مولفه‌های عرفی کارگران مخابرات است که سالهای متمادی پرداخت شده. حالا شورایعالی هماهنگی تشکل‌های کارگری مخابرات ایران در نامه‌ای به وزیر کار، خواستار برقرار ماندن این مولفه شده است.

در نامه این تشکل صنفی آمده است: «به قرار اطلاع احتمالا مذاکرات پنهانی بین برخی افراد از مخابرات با مسئولانی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تغییر و کاهش غیرقانونی اثر حق جذب پرسنل (که یک مزیت مستمر در جدول حقوق و مزایای شرکت است) پرداخت‌های تبعی آن در جریان است.

پرداخت حق جذب شرکت مخابرات ایران طبق قانون و بر اساس آئین نامه در کلیه موارد تبعی تاثیر داشته و سوابق آن وجود دارد و عرف کارگاههای مخابرات ایران محسوب می‌شود و هم اکنون سوابق آن در مورد برخی بازنشستگان قابل ارائه می‌باشد.

استدعا داریم به جهت حفظ حقوق قانونی کارکنان و بر هم نخوردن آرامش خاطر آنان که می‌تواند متضمن تبعات احتمالی باشد، دستور فرمائید مدیران محترم آن وزارت نسبت به توجیه قانونی آنان در این مورد و ارشاد آنان به رعایت کلیه مفاد قانونی در مورد تاثیرات حق جذب پرسنل در پرداخت‌های تبعی آن اقدام فرمایند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز