خبرگزاری کار ایران

دبیرکل خانه کارگر:

مستند ماسک؛ هنرمندانه و فاخر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۹۴۴

​دبیر کل خانه کارگر گفت: «ماسک» تاثیرگذارترین مستند درباره ویروس کرونا است.

به گزارش ایلنا، ماسک به کارگردانی و نویسندگی محمد دیندار از شبکه مستند روی آنتن رفت.

علیرضا محجوب درباره این مستند توضیح داد: در یک سال گذشته، بیش از سیصد گزارش و مستند تلویزیونی درباره کرونا از صدا و سیما پخش شده است که در این میان، مستند ماسک نسبت به آثار نمایشی دیگر، جامع تر، هنرمندانه‌تر است. 

وی ادامه داد: به عنوان مخاطب مستند تلویزیونی باید بگویم، تلفیق هنرمندانه ساختار و مضمون سبب ماندگاری آثار نمایشی محمد دیندار شده است. این مستندساز مثل شکارچی عمل می‌کند یعنی لحظه‌های تکرارنشدنی را شکار و در کارهای خود ثبت می‌کند. انتخاب و چیدمان مصاحبه‌شوندگان با دقت بالایی انجام شده و بارمعنایی و تحقیقی فیلم را صدچندان کرده است. 

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به حضور خود در مراسم رونمایی از پوستر این فیلم اظهار داشت: این آیین به خوبی برگزار شد. پس از دیدن فیلم، اگر فرصت نوشتن را در اختیار من قرار می‌دادند، عبارت «مستند ماسک، مستندی ملی، هنرمندانه و فاخر» را روی پوستر فیلم می‌نوشتم. 

محجوب نگاه فراگیر و فراجناحی دیندار و احاطه او به مباحث تحقیقاتی و پژوهشی و پرداخت هنرمندانه جزئیات را از عوامل موفقیت این کارگردان دانست. 

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به مستند «مهار اژدها»، یکی دیگر از آثار این کارگردان، گفت: من فرصت تماشای این مستند را داشته‌ام و درباره این فیلم نیز صحبت کرده‌ام. این مستند آنچنان جذاب و حاوی اطلاعات ارزشمند است. این اثر به قدری جذاب است که چندین بار آن را دیدم. مهاراژدها، کامل ترین، تکان دهنده‌ترین و هنرمندانه‌ترین مستندی است که در ارتباط با بلای واردات ساخته شده است. مباحث سنگین مستند در قالبی هنرمندانه و جذاب برای مخاطبان عام و خاص ساخته شده است که از سختکوشی این هنرمند حکایت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز