خبرگزاری کار ایران

اجتماع صنفی معلمان و مربیان مقابل مجلس/ اعتراض به نبود اراده در دولت برای تبدیل وضعیت استخدامی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۸۳۲

تعدادی از معلمان و مربیان غیررسمی سال‌های ۹۱ تا ابتدای ۱۴۰۰ از دقایقی پیش مقابل مجلس جمع شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروهی از معلمان و مربیان که تعداد آن‌ها در سراسر کشور به هزاران نفر می‌رسد، خواهان روشن شدن تکلیف وضعیت استخدامی خود هستند. 

آن‌ها به ایلنا گفتند: با وجود اینکه معلمان و مربیان پیش از سال ۹۲ از لحاظ وضعیت استخدامی وضعیت بهتری دارند اما وزارت آموزش و پرورش برای تعیین تکلیف آن‌ها مردد است. 

این معلمان که تعدادی از آنها امروز در مقابل مجلس تجمع کردند، به مصوبه‌های دستگاه‌های مختلف مانند شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره می‌کنند که بر مبنای آن‌ها استخدام دشوار می‌شود و در دست‌انداز می‌فتد چراکه شروطی مانند جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان را الزام کرده‌اند. 

آنها با اشاره به انفعال مجلس در مقابل عملکرد نامطلوب وزارت آمورش و پرورش در جذب آن‌ها و مصوبه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شدند: اراده‌ای برای تبدیل وضعیت استخدامی آن‌ها وجود ندارد. 

در تجمع امروز معلمان خرید خدمات، معلمان حق‌التدریس سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ و مربیان پیش دبستانی، سرباز معلم‌ها و معلمان برون سپاری سال‌های ۹۱ تا ۱۴۰۰ حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز