خبرگزاری کار ایران

کارگران مطرح کردند؛

هپکو هرگز نمی‌میرد!

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۴۵۶

بعد از مطالبه‌گری‌های فراوان، مشکل بدهی‌های هپکو حل شد.

کارگران هپکو اراک در تماس با خبرنگار ایلنا، با قدردانی از مسئولانی که بالاخره مشکل بدهی‌های هپکو را برطرف کردند، اعلام کردند: ما کارگران مدتهاست که دنبال حل شدن مشکل بدهی‌ها و رونق گرفتن تولید هستیم؛ با توجه به دغدغه‌ی فراوان کارگران و دلسوزی‌های آنها باید بگوییم هپکو هرگز نمی‌میرد.

آنها ابراز امیدواری کردند در یکماه باقیمانده تا پایان سال، تولید سفارشات ماشین‌آلات معدنی آغاز شود و ظرفیت ساخت بالا برود.

آنها می‌گویند: حالا که مشکل بدهی‌ها به حمدالله حل شده، زمان آن رسیده که همه با تمام توان کار کنند و هپکو را به روزهای رونق و شکوفایی خود بازگردانند.

روز گذشته، وزیر کار و استاندار مرکزی از حل مشکل بدهی‌های بیش از هزار میلیارد تومانی هپکو از طریق تهاتر بدهی خبر دادند؛ بدهی هپکو با نظام بانکی قرار است با بخشی از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی (سهامدار عمده هپکو) تهاتر شود؛ مصوبه این تهاتر ابلاغ شده است.

کارگران هپکو در هفته‌های اخیر، بارها تجمع اعتراضی برگزار کردند و با همه مسئولان امر ملاقات نمودند؛ حتی نمایندگان آنها در سفر به تهران با بالاترین مسئولان اجرایی کشور جلسه گذاشتند و مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز