خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارگران شهرداری الوند از عملکرد مسئولان استانی/ چرا صدای ما شنیده نمی‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۳۵۷

کارگران مجموعه شهرداری الوند از عملکرد مسئولان استان قزوین و شهرستان البرز انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته، مشکلات مزدی و بیمه‌ای کارگران پیمانکاری شهرداری الوند از طریق رسانه‌های کارگری بارها مطرح شد و کارگران از مسئولان استانی و شهرستانی برای پیگیری و وصول مطالباتشان درخواست کمک کردند. این کارگران می‌گویند: صدای ما شنیده نمی‌شود.

کارگران خدماتی شهرداری الوند که تحت مسئولیت یک پیمانکار کار می‌کنند و مطالبات مزدی و بیمه آن‌ها با تاخیر دو تا سه ماهه پرداخت می‌شود، از عملکرد مسئولان استان قزوین و شهرستان البرز انتقاد کردند.

یکی از این کارگران در این رابطه گفت: حدود ۸۰ کارگر در بخش خدمات شهرداری الوند هستیم که بارها برای دریافت مطالبات مزدی و بیمه‌ای خود اقدام کرده‌ایم اما مسئولان پاسخ مشکلاتمان را نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه کارگران شهرداری الوند به صورت شبانه‌روز مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند، گفت: خواسته ما این است که با کمک مسئولان استانی و شهرستانی بتوانیم به بخش کمی از مطالبات مزدی و بیمه ایمان در آستانه سال نو برسیم.

وی گفت: در حال حاضر دو تا سه ماه معوقات مزدی و بیمه‌ای طلبکاریم و فشار گرانی مشکلات زیادی را برای ما و خانوادهایمان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز