خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضائیه:

بازگشایی مجدد کارخانه قند یاسوج/ کارگران به کار بازمی‌گردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۲۷۵

رئیس قوه قضائیه گفت: کارخانه قند یاسوج، یک سرمایه و ثروت ملی است که باید هرچه سریعتر به چرحه تولید بازگردد.

به گزارش ایلنا، آیت الله رئیسی در سفر به کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از کارخانه قند یاسوج افزود: این کارخانه یک مرکز تولیدی برای استان و کشور بوده و نباید تعطیلی به این شکل طول می‌کشید.

وی با بیان اینکه پنج سال تعطیلی این کارخانه قابل توجیه نیست، اظهار داشت: واگذاری این کارخانه با همت شما کارگران، مسئولین و استاندار ابطال شده و کارخانه به چرخه تولید بازخواهد گشت.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: این کارخانه فرصتی برای ایجاد اشتغال خواهد داشت و تا هزار نفر قابلیت اشتغالزایی دارد.

وی با بیان اینکه چرخه تولید کارخانه به ناحق تعطیل شد، گفت: کارخانه در بهترین جای یاسوج قرار دارد و ظرفیت خانه‌های سازمانی از مزایای این کارخانه است.

آیت الله رئیسی اظهار داشت: این کارخانه مجاز به توقف نبوده و با اقدامات دستگاه قضائی و متولیان، این کارخانه به چرخه تولید بازمی‌گردد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت انسان‌های دارای علم و متخصص و جوانان سبب می‌شود که این کارخانه از تعطیلی نجات یابد و ما هرگز اجازه نخواهیم داد، این ظرفیت مهم تعطیل شود چرا که این کارخانه یک ثروت ملی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز