خبرگزاری کار ایران

یک فعال صنفی:

چندو چونِ اجرای رتبه بندی معلمان از اولین روز سال ۱۴۰۰/ کیفیت کار معلمان ارزیابی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۲۱۹

یک فعال صنفی معلمان می‌گوید: همه چیز برای اجرای رتبه‌بندی معلمان از اولین روز سال آینده فراهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «رتبه‌بندی» یکی از مهم‌ترین درخواست‌های معلمان کشور است که مدتهاست اجرای دقیق آن به تخصیص بودجه بستگی پیدا کرده است؛ اما به نظر می‌رسد در سال آینده این نظام ارزشیابی حتماً اجرایی خواهد شد.

فرج کمیجانی (دبیرکل مجمع فرهنگیان) در این رابطه می‌گوید: همه بسترهای لازم برای اجرای نظام رتبه بندی معلمان مطابق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فراهم شده و این نظام از اولین روز سال بعد به اجر درخواهد آمد.

وی افزود: پیش‌نویس لایحه به بهترین وجه ممکن از طرف آموزش و پرورش آماده و به دولت ارسال و در کمیسیون اجتماعی دولت تصویب و بزودی پس از تصویب در جلسه هیات دولت، به مجلس شورای اسلامی  ارسال خواهد شد. در بودجه ١٤٠٠ هم بودجه لازم برای اجرای آن در نظر گرفته شده.

به گفته کمیجانی، بر اثر مطالبه و پیگیری جدی فرهنگیان عزیز سراسر کشور از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اکثریت نمایندگان نسبت به تصویب این نظام، نظر مساعدی دارند.

او توضیح می‌دهد: در اجرای نظام رتبه‌بندی مدرک تحصیلی و سابقه کار تاثیر چندانی ندارند؛ آنچه مهم است کیفیت کار معلمان است که به درستی ارزیابی خواهد شد. اجرای طرح رتبه‌بندی در یک پروسه زمانی ٣ ساله انجام خواهد شد.

کمیجانی اضافه می‌کند: هر موقع که دولت این لایحه را ارائه کند و هر زمان هم که مجلس تصویب کند، فرقی ندارد. مهم این است که تاریخ اجرای این کار ارزشمند، اول فروردین سال بعد خواهد بود لذا اصلا جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز