خبرگزاری کار ایران

معاون ستاندار بوشهر تاکید کرد:

کارفرمایان موظفندقبل از پایان سال مطالبات کارگران را بپردازند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۸۲۱

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار بوشهر گفت: معوقه حقوق هیچ کارگری در این استان نباید به سال آینده منتقل شود.

به گزارش ایلنا، محمدتقی ایرانی روز پنجشنبه در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر افزود: تولیدکنندگان و کارگران هستند که در دوران تحریم با سخت کوشی باعث شده‌اند تا چرخ‌های تولید همچنان بچرخد و امروز زحمت‌های ارزشمند این قشر از جامعه، تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و لزوم پرداخت معوقه‌های حقوق و مزایای کارگران افزود: انتظار می‌رود کارفرمایان، پیمانکاران و شهرداری‌ها، معوقه‌های حقوق کارگری را در روزهای باقی مانده سال به روز کنند.

رئیس کمیسیون کارگری استان بوشهر ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد شرکت‌ها در منطقه اقتصادی انرژی پارس، پرداخت‌های آن‌ها در وضعیت مطلوب قرار دارد و امید می‌رود طی هفته‌های باقی مانده تا پایان سال، همه معوقه‌های کارگری باقی مانده نیز پرداخت و چیزی برای سال آینده باقی نماند.

ایرانی بیان کرد: مطالبه‌های کارگری به حقوق و مزایا محدود نمی‌شود و مدیران و کارفرمایان باید برای بهبود وضعیت ارتقا شغلی و امکانات رفاهی و معیشتی کارگران تلاش کنند.

وی گفت: یکی از مطالبه‌های کارگران، افزایش حقوق و مزایای متناسب با وضعیت تورم از سوی بانک مرکزی است که باید از سوی مسئولان مورد توجه جدی قرار گیرد و نباید در این زمینه کم‌کاری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز