خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری اعلام کردک

ارتقای رتبه ایران در زمینه شاخص‌های جهانی کارآفرینی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۴۷۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جشنواره تقدیر از کارآفرینان برتر، گفت: «با وجود محدودیت‌هایی که از داخل و خارج برای کسب و کارها ایجاد شده است، ایران از لحاظ شاخص‌های جهانی کارآفرینی ارتقای رتبه داشته است.»

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شریعتمداری با بیان اینکه در سالروز ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به سر می‌بریم، گفت: «تامین رشد پویا و بهبود شاخص‌ها، از مهم‌ترین اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است. در سند چشم اندازه ۲۰ساله هم بر همین مفاهیم تاکید شده است. لذا با همین اهداف تلاش کردیم که کارآفرینان را تشویق و حمایت کنیم و جوانان را به این سمت هدایت کنیم.» 

وی افزود: «کارآفرینان خلاق نقش شایسته‌ای در پیشبرد اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارند. در این راستا شغل آفرینی پایدار و استقرار ایجاد شرایط کار اهمیت دارد. بی‌توجهی ما به فعالیت‌های مرتبط با آینده بازار کار، نوعی بی‌تعهدی است که آیندگان به خاطر آن ما را نمی‌بخشند.» 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به راه‌اندازی دو بنیاد در حوزه فناورهای نوین در دولت، گفت «این بنیادها به ما کمک می‌کنند که مسیر خود را به اهداف جدید در بازار کار هدایت کنیم.» 

شریعتمداری با اشاره ارتقاء رتبه ایران در زمینه شاخص‌های کارآفرینی، گفت: «با وجود محدودیت‌هایی که از داخل و خارج برای کسب و کارها ایجاد شده است، ایران از لحاظ شاخص‌های جهانی کارآفرینی ارتقاء رتبه داشته است. بر این اساس رتبه ایران از لحاط شاخص‌های کارآفرینی بین سال‌های ۹۲ تا ۹۸، ۲۶ پله صعود کرد و از ۱۳۷ به ۶۴ رسیده است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز