خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره آبفا خرمشهر:

آبفای خرمشهر منابع مالی کافی برای پرداخت حقوق ندارد/ به دنبال وصول طلب‌هایمان هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۸۱۸

مدیر اداره آبفا خرمشهر گفت: کارگران آبفای خرمشهر نزدیک به سه ماه مطالبات معوقه طلبکارند که با عیدی به ۵ ماه می‌رسد.

به گزارش ایلنا، علیرضا بنیادی با تایید تجمع امروز کارگران آبفای خرمشهر گفت؛ آبفای خرمشهر دچار کمبود منابع مالی است به همین دلیل امکان به موقع پرداخت مطالبات کارگران را ندارد.

او با بیان اینکه تاکنون همه بدهی کارگران که مربوط به سال گذشته تا تابستان سال جاری (۹۹) تسویه شده است، افزود: چون اعتباری برای پرداخت عیدی و پاداش پایان سال کارگران نداریم به نظر می‌رسد معوقات مزدی کارگران با احتساب عیدی به ۵ ماه خواهد رسید.

بنیادی گفت: بخشی از مشکلات مالی این اداره ناشی از وصول نشدن به موقع بدهی‌های این اداره می‌شود که شیوع ویروس کرونا بود که با وقفه‌ای که در کار ما ایجاد کرد، مزید بر علت شد.

به گفته وی؛ آبفای خرمشهر از مشترکان شهری و ادارات و سازمان‌ها ۱۰ میلیارد تومان مطالبات مالی دارد که ۷ میلیارد آن مربوط به مشترکان خانگی و ۳ میلیارد تومان مربوط به ادارات و سازمان‌ها است که پرداخت نشدن قبض‌های معوقه از عوامل اصلی کاهش درآمد این اداره محسوب می‌شود.

مدیر اداره آبفای خرمشهر در ادامه با بیان اینکه اگر نهادهای دولتی و شهروندان خرمشهری بتوانند قبوض آب خود را به موقع پرداخت کنند بخش زیادی از مشکلات مالی این اداره مرتفع خواهد شد، در پایان از مسئولان استانی و شهرستانی خواست به همکاری خود را برای تامین اعتبار مالی آبفای خرمشهر ادامه دهند تا با حل این مشکل بتوانیم بخشی از مطالبات کارگران را در آستانه سال نو بپردازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز