خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگران آبفای خرمشهر در اعتراض به۴ ماه مطالبات معوقه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۵۹۰

جمعی از کارگران اداره آب و فاضلاب خرمشهر در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ ماه مزد خود، مقابل ساختمان اداره آب و فاضلاب‌ای شهر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران شبکه آب و فاضلاب خرمشهر، صبح امروز سه‌شنبه (۲۸ بهمن ماه) به پرداخت نشدن حدود ۴ ماه حقوق خود در آستانه سال جدید معترض شدند.

این کارگران گفتند: مطالبات ده‌ها نفر از کارگران شبکه آب و فاضلاب خرمشهر چند ماه است پرداخت نشده و ما در این شرایط سخت کرونایی بارها خواستار پرداخت این مطالبات شده‌ایم.

آن‌ها افزودند: هر ماه به مطالباتمان افزوده می‌شود و در حال حاضر که در آستانه سال جدید قرار داریم هنوز به مشکل ما رسیدگی نشده و در سال‌های اخیر دریافت منظم حقوق به دل‌مان مانده است.

یکی از کارگران معترض گفت: همه کارگران معترض آبفای این شهر و سایر شهرهای استان که تحت مسئولیت یک تا چند شرکت پیمانکاری مشغول کارند، معوقات مزدی طلبکارند. برخی از این کارگران هر روز بعد از ساعت کاری برای امرار معاش و تامین معاش خانوادهایشان دستفروشی و مسافرکشی می‌کنند.

طبق اظهارت وی، شرکت‌های پیمانکاری هیچ اهمیتی برای کارگران قائل نیستند و مسئولان اداره آبفای شهرستان و استان نیز برای وصول مطالبات کارگران کاری انجام نمی‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز