خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری الوند مشکل بیمه‌ای دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۲۹۲

تامین اجتماعی شهرک صنعتی البرز از ابتدای آبان ماه سال جاری از دریافت لیست بیمه تعدادی از کارگران خدماتی شهرداری الوند در استان قزوین خودداری می‌کند.

منابع کارگری در شهرداری الوند از خودداری اداره تامین اجتماعی شهرک صنعتی البرز از دریافت لیست بیمه‌ای حدود ۸۰ کارگر این واحد خدماتی از ابتدای آبان ماه سال جاری انتقاد کردند.

این کارگران گفتند: از حدود آبان ماه سال جاری مدیریت شهرداری الوند به دلیل مشکلات مالی توان پرداخت حق بیمه کارگران را به صورت ۱۰۰ درصدی ندارد این در حالیست که با وجود رسانه‌ای کردن مشکلات مزدی و بیمه‌ای‌ خود هیچیک از مسئولان استانی و شهرستانی نسبت به مشکلاتمان واکنش نشان نمی‌دهند.

به گفته یکی از کارگران این واحد؛ بارها کارگران شهرداری الوند مشکلات صنفی خود را به اطلاع مسئولان به ویژه تامین اجتماعی و اداره کار شهرستان رسانده‌اند اما هنوز مسایل آنها پیگیری نشده است.

او با بیان اینکه وظیفه اداره بازرسی تامین اجتماعی است که نظارت خود را بر واحدها در پرداخت حق بیمه کارگران بیشتر کند، اظهار داشت: در حال حاضر کارگران بخش خدماتی شهرداری الوند از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردار نیستند و در این خصوص دچار مشکل شده‌اند.

این کارگر گفت: در حال حاضر منتظر وصول مطالبات مزدی و بیمه‌ای خود با حمایت مسئولان استانی و شهرستانی هستیم تا بخشی از مشکلات‌مان برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز