خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به استان قزوین سفر کرد

کد خبر : ۱۰۳۹۰۴۱

علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، به منظور شرکت در دومین شورای مهارت استان و افتتاح پروژه‌های تولیدی و صنعتی جوارکارگاهی و جوار دانشگاه به استان قزوین سفر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، با هدف شرکت در دومین شورای مهارت استان، حضور در مراسم اختتامیه اولین جشنواره «زن و مهارت»، افتتاح چند کارگاه جوار صنعتی، مراکز آموزشی و مرکز جوار دانشگاهی، رونمایی و افتتاح مرکز آموزش هیأت امنایی واحدهای صنعتی و تولیدی استان و سه کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در روستای خوزنین از توابع استان قزوین، یکشنبه و دوشنبه، ۲۶ و ۲۷بهمن ماه۱۳۹۹ برای سفری دو روزه به استان قزوین سفر کرد. معاون وزیر کار و رئیس سازمان، یک شنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ در نخستین روز از سی امین سفر استانی خود با حضور در دومین شورای مهارت استان که به ریاست هدایت الله جمالی‌پور تشکیل می‌شود، شرکت می‌کند. 

در دومین شورای مهارت استان قزوین، از نظام نامه «نشان ملی مهارت» رونمایی شده و از ۱۲ واحد صنعتی برتر استان در اجرای پایلوت نشان ملی مهارت در استان تجلیل می‌شود. 

این ۱۲ واحد شامل: مدیریت تولید برق شهید رجایی، کاشی الوند، ایرکاپارت صنعت، هفت الماس، صنایع شفیع زاده، راستی کار البرز، یونیلیور ایران، هنکل صنعتی، سایپا شیشه، آلومتک، گروه صنعتی پاکشو و شیمیایی بهداش است. 

رونمایی از اولین کتاب آموزش نرم‌افزار WORD به خط بریل «ویژه نابینایان» دیگر برنامه شورای مهارت استان است. 

در ادامه، با حضور معاون وزیر تعاون، در فرهنگسرای بانو واقع در قزوین، مراسم اختتامیه اولین جشنواره «زن و مهارت» برگزار و ضمن بازدید از نمایشگاه آثار برگزیده، از ۴۲ نفر از زنان برتر این جشنواره مهارتی تقدیر می‌شود. 

۲۷ بهمن ماه، در دومین روز سفر معاون وزیر کار به استان قزوین، با حضور وی مرکز آموزش الکترونیکی و غیرحضوری استان، کارگاه آموزشی مدرن اینترنت اشیاء افتتاح می‌شود. 

همچنین در دومین روز از سفر رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، مراکز جوار صنعتی شرکت راستی کار البرز، یونیلیور ایران، ایمر گاز پاد و مرکز جوار دانشگاهی دانشگاه غزالی با حضور هاشمی، به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود. 

برنامه بعدی سفر رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سفر به استان قزوین، افتتاح مرکز جوار کارگاهی شرکت هفت الماس واقع در اتوبان قزوین- تهران، مرکز آموزش و مشاوره شغلی زندان مرکزی قزوین و افتتاح مرکز جوار کارگاهی شرکت سایپا شیشه واقع در شهر صنعتی البرز، است. 

در ادامه سی امین سفر استانی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، رونمایی و افتتاح مرکز آموزش هیأت امنایی واحدهای صنعتی و تولیدی استان با مشارکت اتاق بازرگانی واقع در مرکز شماره ۲ خواهران البرز را در برنامه خود دارد. 

در ادامه، معاون وزیر کار نخستین کارگاه آموزشی گلخانه هوشمند، کارگاه آموزشی تولید قارچ و کارگاه آموزشی کفش دوزی (وابسته به خوشه کفش چرم دانسفهان، در روستای خوزنین استان قزوین افتتاح می‌شود. 

بنا بر این گزارش، هاشمی تا کنون به استان‌های بوشهر(دو سفر)، چهارمحال و بختیاری (دو سفر)، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، البرز (دو سفر)، کرمانشاه، خوزستان، قم، قزوین (دو سفر)، مرکزی، آذربایجان شرقی، اصفهان، ایلام، گیلان و خراسان جنوبی، کردستان (دو سفر)، لرستان و آذربایجان غربی، گلستان، فارس، زنجان و سمنان سفر کرده و استان قزوین برای دومین بار مقصد سی امین سفر وی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز