خبرگزاری کار ایران

کارگران آبدار چهار محال بختیاری چند ماه مطالبات مزدی طلبکارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۹۶۶

کارگران آبدار در استان چهار محال بختیاری حدود ۱۰ تا ۱۵ ماه مطالبات مزدی طلبکارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع خبری کارگری در شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال بختیاری گفتند: کارگران آبدار استان که در بخش‌های مختلف در نگهداری تاسیسات آبرسانی فعالیت دارند، حدود ۱۰ تا ۱۵ ماه دستمزد و سایر مزایا را از کارفرمای خود طلبکارند.

این کارگران که مدعی هستند تعویق ۱۰ تا ۱۵ ماهه‌ی حقوق؛ آن‌ها را در وضعیت بد معیشتی قرار داده است، در ادامه گفتند: عدم پرداخت دستمزد کارگران درحالیست که در انتقاد به بی‌توجهی مسئولان شهرستانی در پیگیری مطالباتمان چندین بار تجمع کردیم.

یکی از آبداران در تشریح مشکلات پیش آمده، گفت: بعداز ۱۰ تا ۲۰ سال سابقه کار هنوز وضعیت شغلی، حقوقی و بیمه‌ای مشخصی نداریم.

او افزود: در حالی مطالبات‌مان با تاخیر پرداخت می‌شود که در شرایط بد اقتصاد فعلی که همه چیز بیش از اندازه گران شده، ما در حال تجربه کردن شرایط بد معیشتی هستیم اما مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان هیچ واکنشی نسبت به تعیین و تکلیف وضعیت مطالبات‌مان و پرداخت حقوقه، بیمه و مشخص شدن وضعیت قراردادهایمان نشان نمی‌دهند.

این کارگر در خاتمه تصریح کرد: مسئولان استانی قول داده‌اند جلسه‌ای در خصوص مطالبات‌مان با مدیران آب و فاضلاب و اداره کار استان برگزار کنند.

سید حفیظ‌الله فاضل (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری) در ارتباط با مطالبات کارگران آبدا گفته است؛ مطالبات کارگران شرکت آبفا در کمیسیون کارگریو شورای تأمین بررسی شد و شرکت آبفا قول پرداخت مطالبات را داده و به دنبال راهکار از برنامه و بودجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز