خبرگزاری کار ایران

طبقه‌بندی مشاغل برای کارگران پیمانی غیرصنعتی پتروشیمی ماهشهر تاپایان سال اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۶۸۴

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ماهشهر از اجرایی شدن طرح طبقه‌بندی مشاغل برای شرکت عملیات غیر صنعتی پپتروشیمی بندرماهشهر تا اواخر ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، به دنبال اجتماع روز گذشته کارگران پیمانکاری غیرصنعتی پتروشیمی بندر ماهشهر در اعتراض به‌ عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل؛ مجید بالینی (رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندر ماهشهر) در خصوص مطالبات این کارگران اظهار کرد: طرح طبق طبقه‌بندی مشاغل برای کارگران شرکت عملیات غیرصنعتی که در قالب ۱۱ پیمان هستند در حال نهایی شدن است و برای تمام آن‌ها دفترچه هم صادر شده است.

وی افزود: طبق قانون باید طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارگران پیمانکاری غیر صنعتی پتروشیمی بندر ماهشهر نیز اجرایی شود و کارفرمایان این شرکت‌ها موظف به اجرای این قانون تبعیت کنند.

بالینی گفت: لزوم تبعیت از کلیه قوانین و مقررات و مشخصا اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل از مصادیق جلوگیری از بهره کشی از کارگران است.

وی با بیان اینکه طرح طبقه‌بندی مشاغل این کارگران از سال ۸۳ تدوین شده است، ادامه داد: طبق وعده کارشناسان این طرح، طبقه‌بندی مشاغل برای کارگران شرکت عملیات غیرصنعتی تا اواخر سال جاری نهایی خواهد شد.

مجید بالینی تصریح کرد: طبقه‌بندی مشاغل یک الزام قانونی است، چنانچه این طرح برای کارگران این شرکت مورد ارزیابی قرار گرفت و ضریب ریالی آن مثبت بود مابه‌التفاوت سالهایی که محاسبه نشده مجددا بررسی و پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز