خبرگزاری کار ایران

محجوب:

حقوق کارگر را پیش از آن که به خیابان بیاید بدهید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۳۰۹

دبیرکل خانه کارگر گفت: ما انقلاب را دوست داریم، کنارش هستیم اما به این معنا نیست که از مطالبات کارگران چشم‌پوشی کنیم. ما اگر کوششی می‌کنیم برای کارگران است و از حق آن‌ها فروگزار نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز ۱۸ بهمن ۱۳۹۹، در برنامه‌ای اینستاگرامی که خانه کارگر به مناسبت دهه فجر در این ایام برگزار می‌کند، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) گفت: انتقاد در تعلیمات ماست اما باید به‌جا باشد. ما باید به طریقی انتقاد کنیم که خلط مبحث نشود. اعداد و ارقام نشان‌دهنده ظلم به انقلاب است اما باید گفت که نظام و انقلاب همچنان قابل دفاع است و هر که جز این بگوید، قطعا بی‌انصافی می‌کند.

او افزود: هنگام نقدها، مبنا ندارند و حرف بی‌معنا یعنی حرف غیرمنصفانه و بی‌معنا. انصاف این است که از کلیت انقلاب دفاع کنیم.

او ادامه داد: ما انقلاب را دوست داریم، کنارش هستیم اما به این معنا نیست که از مطالبات کارگران چشم‌پوشی کنیم. ما اگر کوششی می‌کنیم برای کارگران است و از حق آن‌ها فروگزار نخواهیم کرد.

محجوب تصریح کرد: شاید کارگران برای حق‌شان به خیابان بیایند و ما آن را گاها لازم می‌دانیم اما نگاهمان این است که حق کارگر بازنشسته را بدهید، پیش از آن که به خیابان بیاید. در افزایش دستمزد ۱۴۰۰، حقوق کارگر را پیش از آن که به خیابان بیاید، بدهید و دیگر حقوق و مزایای او را رعایت کنید.

او در انتها اضافه کرد: بنابراین، چه کارگر هستی و چه کارگر نیستی، زنده باد کارگر!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز