خبرگزاری کار ایران

ضرب شتم یک کارگر جمع‌آوری زباله توسط ماموران شهرداری فردیس/ دادستان حکم بازداشت داد/ شهردار عذرخواهی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۲۰۵

ماموران شهرداری فردیس کرج در روز‌های گذشته یک کارگر را حین جمع آوری زباله، مورد ضرب و شتم قرار دادند، شهرداری فردیس و پیمانکار پسماند ضمن عذرخواهی از کارگر مذکور از وی دلجویی کردند.

به گزارش ایلنا، ماموران اجرای شهرداری فردیس در روز‌های گذشته با کارگری که به دلیل شرایط سخت زندگی مشغول جمع آوری زباله بود، درگیر شده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

از قرار معلوم، کارگر مذکور که منابع خبری او را «مرتضی» معرفی می‌کنند، مشغول جمع‌آوری زباله بوده که ماموران با او درگیر می‌شوند. همزمان برخی شهروندان شهر فردیس که از محل حادثه در حال عبور بودند این اتفاق را با تلفن‌های همراه خود تصویربرداری و در فضای مجازی انتشار داده‌اند.

سعید سیرابی (شهردار فردیس) با همراهی پیمانکار پسماند ضمن عذرخواهی از کارگر مضروب گفت: به صورت قانونی در حال پیگیری این اتفاق هستیم و با شکایتی که از مامور خاطی صورت گرفته در حال حاضر وی در بازداشگاه به سر می‌برد.

او با بیان اینکه این مامور از کارگران مستقیم شهرداری نیست بلکه از ماموران پیمانکاری واحد پسماند است، افزود: هرچند جمع‌آوری زباله توسط برخی افراد قانونی نیست، اما این موضوع هرگز دلیلی برای بدرفتاری و ضرب و شتم شهروندان نخواهد بود و ما رفتار مامور متخطی را هرگز تایید نمی‌کنیم.

حسین ناصرخاکی (دادستان فردیس) نیز در واکنش به ضرب‌وشتم کارگر جمع‌آوری زباله توسط ماموران شهرداری فردیس گفت: همه شهروندان از حقوق شهروندی برخوردارند و نهاد قضایی اجازه هتک حرمت به هیچ شهروندی از سوی برخی افراد را نمی‌دهد.

وی با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با مرتکبین این اقدام مجرمانه، اظهار کرد: رعایت حقوق شهروندی ضروری است و هیچ فردی حق درگیری، توهین و فحاشی به دیگران ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز