خبرگزاری کار ایران

چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر به صورت مجازی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۵۵۷

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و مقام روز زن روز، چهارشنبه (۱۵ بهمن) به صورت مجازی در ۴ رشته ورزشی در مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی و همزمان در تمامی استانها برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، فرزاد حیدری گفت: با وجود همه محدودیت‌ها و البته در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی، ورزش کارگران فعالیت خود را امسال ادامه داده و با خلاقیت و ابتکار اجازه ندادیم مشعل المپیاد ورزشی بانوان کارگر خاموش شود. 

وی افزود: چهارمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر در ۴ رشته طناب زنی، پتانک، دارت و شطرنج بین بانوان کارگر سراسر کشور برگزار می‌شود. 

حیدری گفت: میزبانی المپیاد در تهران بر عهده اداره کل استان تهران است ضمن اینکه فدراسیون کارگری و اتحادیه بانوان کارگر نیز در این مسیر همراه ما هستند. 

مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: کرونا محدودیت‌های زیادی را در همه ابعاد زندگی ایجاد کرده اما ما وظیفه داریم از طریق برنامه‌های ورزشی، تفریحی و جشنواره‌های ورزشی برای کارگران و خانواده‌هایشان شور و نشاط و امیدواری را در جامعه کار و تلاش حفظ کنیم. 

وی گفت: خوشبختانه استقبال خوبی از چنین جشنواره‌هایی شده است و قطعا المپیاد بانوان کارگر نیز با استقبال بانوان کارگر مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز