خبرگزاری کار ایران

درخواست معلمان تازه استخدام از مجلس/ رتبه‌بندی عادلانه نیست و شامل همه نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۵۴۶

معلمان جدیدالورود با مراجعه به مجلس، خواستار بهبود وضع معیشتی خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معلمان تازه استخدام از وضعیت دستمزدی و معیشتی خود انتقاد دارند و می‌گویند: عدالت در حق ما رعایت نمی‌شود.

یکی از این معلمان ضمن اشاره به تجمع خود و همکارانش مقابل مجلس گفت: روز گذشته (دوازده بهمن) مقابل مجلس جمع شدیم و از نمایندگان مجلس درخواست کردیم به اوضاع معیشتی ما رسیدگی کنند؛ امیدواریم این نمایندگان وضعیت ما را درنظر بگیرند و راهکاری برای بهبود معاش ما بیابند.

این معلم با انتقاد از رتبه‌بندی حقوق معلمان گفت: رتبه‌بندی شامل حال معلمان جدید نمی‌شود؛ چراکه براساس سابقه کار عمل می‌کند؛ در نتیجه باید حقوق معلمان با کارمندان سایر وزارتخانه‌های دولتی همسان‌سازی شود؛ افزایش از طریق رتبه‌بندی عادلانه نیست؛ باید محدوده‌ی حقوقی معلمان به پایه سایر کارمندان دولت برسد.

این معلمان پیش از این نیز به نمایندگان مجلس مراجعه و خواستار بهبود در وضعیت شغلی و حقوقی خود شده بودند؛ یکی دیگر از این معلمان گفت: فاصله‌ی حقوقی من با یک معلم چند سال سابقه بسیار زیاد است؛ معلمان جدید با دستمزد خود نمی‌توانند هزینه‌های زندگی ماهانه خانوار را تامین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز