خبرگزاری کار ایران

محجوب:

اعتراض‌های کارگران همچنان نماد حق‌طلبی انقلابی است/ قدر اعتصاب‌هایی که منجر به انقلاب شدند را بدانیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۳۵۳

جشن مجازی دهه فجر با سخنرانی دبیرکل خانه کارگر از دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جشن مجازی دهه فجر با سخنرانی علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) از دقایقی پیش آغاز شد. 

محجوب در سخنرانی خود با اشاره به اعتراض‌های کارگری در ایام منتهی به ۲۲ بهمن (سالگرد پیروزی انقلابَ) گفت: «سنگین‌ترین اعتراض‌های کارگری که با اعتصاب‌های گسترده توام شده بودند، در چنین روزی آغاز شد. در آن زمان کارگران صدای حق طلبی خود را بلند کردند.» 

وی افزود: «انتظار کارگران از انقلاب بالا است. به همین دلیل صدای حق طلبی آن‌ها را در برهه‌های مختلف می‌شنویم. باید قدر اعتصاب‌هایی که منجر به انقلاب شدند را بدانیم و ارزش‌هایی که برای حفاظت از آن‌ها به قانون تبدیل شدند را مورد حراست قرار دهیم.» 

دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه انقلاب حاصل تلاش‌های کارگران بود، گفت: «از تمام کارگران شهید که در راه این انقلاب از میان ما رفتند یاد می‌کنیم.» 

محجوب افزود: «اعتراض‌های کارگران همچنان نماد حق طلبی انقلابی است. جنس این حق‌طلبی با گذشته تفاوتی نمی‌کند و همچنان ارزشمند است. امروز هم اعتصاب‌های صنفی صدایی از جنس همان انقلاب حق خواهانه و تماما در قالب حق طلبی هستند و ارزش‌های انقلاب اسلامی را ارج می‌نهند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز