خبرگزاری کار ایران

تمام سازمان‌ها مکلف به تبادل نسخ الکترونیک تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۵۹۲

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی از راه‌اندازی 21 خدمت غیرحضوری در این سازمان در قالب طرح 3070 خبر داد و گفت: سرویس‌های باقیمانده از این طرح، آماده رونمایی در هفته‌های آینده هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اکبر ربیع زاده، اظهار داشت: ایجاد امکان پرداخت برخط روزانه به داروخانه‌ها و درمانگاه‌های طرف قرارداد از دستاوردهای بزرگی است که با تلاش همکاران واحدهای مختلف، شاهد آن هستیم. 

وی افزود: به منظور افزایش مشارکت داروخانه‌ها و درمانگاه‌های طرف قرارداد و تشویق این مراکز در اجرای عملیات نسخه‌نویسی و نسخه پیچی الکترونیک، ۳۰درصد عملکرد داروخانه و ۸۰ درصد عملکرد درمانگاه در پایان روز محاسبه و از طریق سرویس پرداخت بانک رفاه به حساب مراکز مورد اشاره واریز می‌شود. 

ربیع زاده گفت: از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته می‌توان به پیاده‌سازی API‌های نسخه‌نویسی و نسخه پیچی برای نرم‌افزار‌های مطب، درمانگاه، داروخانه و پاراکلینیک به منظور یکسان‌سازی درگاه ورود درمانگران و طرح تبادل نسخ الکترونیک اشاره کرد که در حال حاضر در تعدادی از داروخانه‌ها و مطب‌ها عملیاتی شده است. 

وی افزود: همچنین با توجه به نیاز مبرم سامانه نسخه الکترونیک به کدینگ جامع حوزه نسخه‌نویسی دارو، برای ایجاد سهولت، تسریع و افزایش صحت نسخ تجویزی درمانگران، کدینگ دارویی نهایی شده، در سامانه نسخه الکترونیک بارگذاری شد. 

رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: به همین منظور برای اجرای «طرح تبادل نسخ الکترونیک»، سازمان‌های بیمه‌گر و شرکت‌های دارای نرم‌افزار مطب و همچنین مراکز سرپایی مکلف خواهند بود کدینگ مذکور را در تمامی سامانه‌های نسخه‌نویسی سطح کشور عملیاتی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز