خبرگزاری کار ایران

امیدواری برای تهاتر بدهی/ آیا وعده‌های کمک به «هپکو» محقق می‌شود؟!

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۴۷۴

کارگران هپکو ابراز امیدواری می‌کنند مساله بدهی‌ها تا قبل از پایان سال به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعلی آقازاده (استاندار مرکزی) در توئیتر خود نوشت: در دیدار صمیمی با وزیر محترم کار و تعاون با حضور مسئولان، شریعتمداری قول تهاتر بدهی‌های هپکو از منابع در اختیار وزارتخانه را تا یکماه آینده دادند. امیدواریم تا پایان سال، هپکو قراردادهای بسیار بزرگی منعقد نماید.

کارگران هپکو حالا ابراز امیدواری می‌کنند که با حل مساله بدهی‌های ۱۲۰۰ میلیارد تومانی، این مجموعه بتواند مجدداً سر پا شود و به روزهای رونق خود بازگردد.

استاندار مرکزی همچنین در نامه‌ای که چهارم بهمن خطاب به رئیس‌جمهور نوشت، ضمن یادآوری ظرفیت‌های بند و تبصره ۲ بودجه ۹۹، خواستار تهاتر بدهی‌های هپکو با بخشی از بدهی دولت به تامین اجتماعی شد و اعلام کرد تا زمانی‌که مساله بدهی‌ها حل نشود، هپکو نمی‌تواند به تولید با ظرفیت کامل برسد.

این در حالیست که بیست و یکم دیماه نیز، علی اکبر کریمی (نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی) از حل معضل بدهی‌ها، آوردن سرمایه در گردش ۷۰ میلیارد تومانی به مجموعه و مرتب شدن پرداخت دستمزد کارگران در آینده‌ای بسیار نزدیک خبر داد.

حالا کارگران هپکو در انتظار تحقق این وعده ‌ا هستند و می‌گویند: امیدواریم مسئولان به وعده‌های خود عمل کرده و قبل از پایان سال، شاهد باز شدن تمام قفل‌ها در این مجموعه صنعتی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز