خبرگزاری کار ایران

تقدیر شریعتمداری از مدیرعامل و کارکنان گروه کشتیرانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۸۵۹

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تلاش‌های کارکنان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین هلدینگ حمل و نقل کشور به ویژه در دوران تحریم و جنگ اقتصادی تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری در نشستی با مدرس خیابانی، مدیر عامل شرکت گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از کارکنان این مجموعه گفت: امروزه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران درشرایط جنگ اقتصادی نابرابر به یکی از اتاق‌های جنگ تحریم‌های ظالمانه تبدیل شده است. 

وی تاکید کرد: درشرایط عادی کار کردن امری طبیعی است اما آنچه اهمیت فعالیت‌های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را چندین برابر می‌کند، کار در شرایط تحریم است. 

وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی اشاره کرد: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با فعالیت‌های شبانه روزی در حوزه صادرات، واردات و…نقشه بدخواهان کشور را برای ایجاد اختلال در نظام کالاهای اساسی نقش بر آب کرده است. دشمن به دنبال قطع صادرات و واردات کشور بود اما بخش عمده‌ای از ناکامی بدخواهان نظام، حاصل فعالیت و مسئولیت‌پذیری کارکنان ارزشمند گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است. 

وی تاکید کرد: درشرایط جنگ تحمیلی محدودیت‌هایی در زمینه نقل و انتقال کالا و… وجود نداشت و درنهایت حمله‌ای انجام می‌شد اما امروزه سراسر جهان صحنه‌ای مین‌گذاری شده درعرصه اسناد، مدارک، نقل و انتقال کالاها و…است و باید در این تغییر چینش رفتاری متفاوت داشت. سایه شوم تحریم امروزه بر سرکشورماست و باید در این شرایط طوری رفتار کنیم که امکان سوء استفاده نیز وجود نداشته باشد. 

شریعتمداری یادآورشد: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران دردوران جنگ تحمیلی نیز برای امنیت و آرامش مردم کشور تلاش می‌کردند اما اکنون دراحاطه تحریم‌ها و در شرایطی متفاوت در حوزه حکمرانی شرکتی نیز امانتدارخوب اموال بازنشستگان است. 

وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی براستفاده حداکثری از ظرفیت‌های ساخت داخل تاکید وضمن ابراز خوشحالی از تامین نیازها و کادر فنی در داخل کشور نسبت به افزایش این سهم اظهار امیدواری کرد. 

شریعتمداری گفت: باید دوباره به عظمت گذشته کشتیرانی و صنعت دریایی در هفت دریا بازگردیم. این صنعت می‌تواند نقشی عظیم و پررنگ در تولید اشتغال و ثروت در کشور ایجاد کند. 

وی با اشاره به سابقه تاریخی کشتی‌سازی ایرانیان در گذشته‌های دور تاکید کرد: ایجاد صنعت کشتی‌سازی در کشورمان دوراز انتظار وغیر قابل تحقق نیست. 

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران درعرصه حمل بار، واردات، صادرات و تامین نیازهای تولیدی اساسی مردم در داخل کشور و بسیاری از موارد دیگر شبانه روزی تلاش می‌کنند و در خط مقدم جنگ اقتصادی قراردارند. 

شریعتمداری افزود: شفافیت سرلوحه برنامه‌های گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و از امانت‌های سپرده شده به این مجموعه در تمام عرصه‌ها به خوبی صیانت می‌شود. 

وی ادامه داد: باغیرت و احساس ملی، صرفه جویی و حفظ بیت المال می‌توان در کشور به دستاوردهای بزرگ رسید و خوشبختانه در گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شاهد دل سوزی برای دست یافتن به اهداف بزرگ هستیم. 

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآورشد: انتصاب مدیران جوان، اندیشه ورز و خلاق درخانواده وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی نتایج بسیارخوبی به دنبال داشته است. 

شریعتمداری اضافه کرد: باید همه ما برای روزهای باقی مانده تا انتهای فعالیت دولت تدبیر و امید برنامه ریزی درست و اجرایی داشته باشیم، تا بتوانیم به ارائه خدمات استمرار ببخشیم. وی در حاشیه این نشست صمیمانه با اهدای لوح افتخاری از خدمات و زحمات مدرس خیابانی که به تازگی نام وی به فهرست تحریم اضافه شده است تقدیرو ازبخش‌های مختلف گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز