خبرگزاری کار ایران

تجمع دو هفته‌ای پذیرفته‌نشدگان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی مقابل ساختمان مجلس بی‌نتیجه خاتمه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۷۲۲

تجمع دو هفته‌ای پذیرفته‌نشدگان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی مقابل ساختمان مجلس در تهران بدون نتیجه خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تجمع دو هفته‌ای پذیرفته‌نشدگان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی که دو مرحله از روز یکشنبه هفته گذشته تا روزچهارشنبه واز روز دوشنبه هفته جاری تا عصر روز چهارشنبه برای حذف آزمون استخدامی مقابل ساختمان مجلس برگزار شده بود، بدون نتیجه خاتمه یافت.

یکی از آموزش یاران نهضت سواد آموزی که در این اجتماعی صنفی چند روزه شرکت داشته‌؛ اعلام کرد: گفته می‌شود متاسفانه نمایندگان انقلاب مجلس بررسی وضعیت شغلی آموزش یاران مشمول تبصره ۱۰ ماده ۱۷ که بعد از سال‌ها خدمت‌رسانی که در آزمون اسخدامی ۲۰ تیرماه پذیرفته نشده‌اند را بعد ازچند ماه تلاش شبانه روزی برای پذیرفته شدن در سیستم آموزشی کشور وحضور دو هفته ای در مقابل ساختمان مجلس برای حذف آزمون، به علت کمبود وقت تا دو ماه آینده کنار گذاشتند و ما ناچارا عازم شهرهای محل سکونتمان شدیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر چند نفر از همکاران به نیابت از سایرین برای پیگیری وضعیت استخدامی ما در تهران باقی مانده‌اند. از قرار معلوم مقرر شده بعد از گذشت ذو ماه طرح اصلاح جذب آموزشیاران نهضتی را مجددا برای این شش هزار نفر در صحن علنی مجلس مطرح کنند.

گفتنی است تعداد شش هزار نفر از مجموع حدود ۲۴ هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی موفق نشدند با کسب حد نصاب نمره در آزمون استخدامی قبول شوند. بنابراین شماری از این افراد که اکثرا زنان سرپرست خانوار هستند، در اعتراض به آنچه بلاتکلیفی در وضعیت شغلی خود بعد از ۱۰ تا ۱۵ سال خدمت در مناطق محروم عنوان می‌کنند دو مرحله از روز یکشنبه هفته گدشته تا عصر رو چهارشنبه واز دوشنبه هفته جاری تا پایان روز چهارشنبه (یکم بهمن ماه) مقابل ساختمان مجلس جمع شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز