خبرگزاری کار ایران

اعتراضی دیگر ازسوی کارگران آبدار کهکیلویه و بویراحمد/ این‌بار مقابل مجلس

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۶۸۰۰

حدود ۲۵۰ کارگر آبدار آبفای استان کهکیلویه و بویراحمد دست‌کم ۶ ماه مطالبات مزدی طلبکارند. این کارگران صبح روز دوشنبه (۲۹ دی ماه) با سفر به تهران مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

جمعی از کارگران آبدار آبفای استان کهکیلویه و بویراحمد در تماس با خبرنگار ایلنا، از شرایط دشوار زندگی خود در نتیجه‌عدم دریافت شش ماه حقوق خبر دادند و گفتند: در ادامه بی‌توجی‌های مسئولان استانی و شهرستانی ناچار شدیم صبح روز دوشنبه خود را به پایتخت رسانده و پیگیر مطالبات خود از نمایندگان مجلس شویم.

به گفته یکی از کارگران؛ کارگران آبدار کهکیلویه وبویراحمد که تحت مسئولیت مستقیم اداره آب و فاضلاب این استان در بخش‌ها و شهرستان‌های دیشموک، بهمئی، گچساران باشت، پاتاوه و یاسوج فعالیت دارند، دست‌کم ۶ ماه دستمزد و سایر مزایا از کارفرمای خود طلبکارند.

این کارگر که مدعی است تعویق شش ماهه‌ی حقوق؛ آن‌ها را در وضعیت بد معیشتی قرار داده است، در ادامه افزود: عدم پرداخت دستمزد کارگران درحالیست که در انتقاد به بی‌توجهی مسئولان شهرستانی در پیگیری مطالباتمان تصمیم گرفتیم به تهران بیاییم و از نزدیک مطالباتمان را از نمایندگان حوزه منطقه سکونتمان و سایر نمایندگان مجلس پیگیری کنیم.

وی افزود: در حالی مطالبات‌مان به تاخیر افتاده که در شرایط بد اقتصاد فعلی که همه چیز بیش از اندازه گران شده، ما در حال تجربه کردن شرایط بد معیشتی هستیم اما مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان هیچ واکنشی نسبت به تعیین تکلیف وضعیت مطالبات‌مان و پرداخت حقوق، بیمه و مشخص شدن وضعیت قراردادهایمان انجام نمی‌دهند.

این کارگر با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگان موضوع معوقات مزدی کارگران آبدار کهکیلویه و بویراحمد را پیگیری کنند، در خاتمه افزودند: کارگران آبدار بیش از این تحمل بی‌پولی را ندارند و در این میان صدمات جبران‌ناپذیری به معیشت آن‌ها وارد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز