خبرگزاری کار ایران

مزایده کارخانه مخابرات راه دور ایران (ITI) لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۸۶۸

منابع کارگری از لغو مزایده کارخانه مخابرات راه دور ایران (ITI) به علت دقیق نبودن قیمت کارشناسی شده خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران کارخانه مخابرات راه دور ایران (ITI) می‌گویند: از قرار معلوم مطابق آنچه در آگاهی مزایده سازمان خصوصی‌سازی آمده، ارزش کل پایه کارخانه مخابرات راه دور به گونه‌ای کارشناسی شده که این رقم در مقایسه با ارزش کارخانه بسیار ناچیز است.

کارگران این واحد می‌گویند: به صورت مشخص رقم پایه این مزایده طوری تعیین شده که مبلغ تعیین شده حتی مطالبات معوقه کارگران را هم جبران نمی‌کند.

به گفته کارگران، امید کارگران (ITI) به حمایت مسئولان به وپژه نهاد قضایی استان است که درواگذاری این صنعت استراتژیک به اشخاص حقوقی و حقیقی نطارت کافی داشته باشند که مبادا بعد از واگذاری غیرکارشناسی مشکلاتشان چند برابر قبل شود. بنابراین ما کارگران (ITI) واگذاری این کارخانه به فردی که اهلیت لازم را ندارند را نامعقول دانسته و خواستار واگذاری آن به نهادها و ارگان‌های دولتی هستیم.

کارگران این کارخانه می‌گویند: گفته شده این مزایده به دلیل بدهی کارخانه مخابرات راه دور ایران به یکی از بانک‌ها قرار بود انجام شود اما ورود دادستان عمومی و انقلاب شیراز وارد مرحله تازه‌ای شده و دستور لغو مزایده صادر شد.

از قرار معلوم در جلسه‌ای که در تاریخ ۲۴ دی ماه در دادگستری استان به ریاست دادستان و با حضور معاون قضایی دادگستری و همچنین معاون استاندار، مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس و دیگر دستگاه‌های ذی ربط برگزار شد، پیرامون شرایط مزایده کارخانه بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز