خبرگزاری کار ایران

در وبینار موسسه عالی پژوهش‌های تامین اجتماعی؛

با «اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی» آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۶۳۷

دومین نشست وبیناری از سلسله نشست‌های آشنایی با اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی (ایسا)، ساختار، ارکان و فعالیتهای این اتحادیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، دومین نشست وبیناری از سلسله نشست‌های آشنایی با اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی، ساختار، ارکان و فعالیتهای این اتحادیه، که با همکاری موسسه عالی پژوهش و اداره کل امور بین‌الملل سازمان تامین اجتماعی برگزار می‌شود، روز دوشنبه ۲۹ دی‌ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ با «معرفی طرح جایزه موفق اتحادیه بین‌المللی تأمین اجتماعی» تقدیم علاقمندان خواهد شد. 

از دیدگاه مرکز تعالی اتحادیه بین‌المللی تامین اجتماعی (ایسا)، منظور از تجربه موفق، هر نوع برنامه عملیاتی، اقدام، فرایند، پروژه یا فناوری اجرا شده در سازمان‌های تامین اجتماعی است که راهکارهای نوآورانه را برای رفع چالش‌های موجود به اجرا گذاشته و موجب پیشرفت و توسعه کارآمد و اثربخش ظرفیت‌های اجرایی و عملیاتی شده باشد. 

این تجربیات موفق در طول فرایند رقابت، با لحاظ معیارهایی از قبیل، ارزیابی اهداف محقق شده، ارائه و اجرای راهکارهای نوآورانه، ثبات و پایداری طرح و قابلیت تکرارپذیری و الگوبرداری توسط هیئت داوری بین‌المللی مرکز تعالی ایسا، مورد بررسی قرار گرفته و پس از گزینش و انتخاب به‌عنوان تجربه موفق، به دریافت جایزه یا تقدیرنامه نائل می‌شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز