خبرگزاری کار ایران

لزوم اختصاص ردیف بودجه برای پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان/ با تورم فعلی، پاداش بازنشستگی در حد خرید یک پراید است!

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۵۳۷۶

بازنشستگان خواستار اختصاص ردیف بودجه در قانون بودجه سال آینده برای پرداخت پاداش پایان خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اخباری مبنی بر احتمال حذف پاداش پایان خدمت بازنشستگان نهادهای دولتی، به نگرانی بازنشستگانی که در آستانه بازنشستگی قرار گرفته اند، دامن زده است.

جمعی از فرهنگیان که قرار است در سال آینده بازنشست شوند؛ در این رابطه به ایلنا گفتند: باید برای تامین اعتبارِ پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در لایحه بودجه 1400، ردیف خاص با اولویت پرداختی بالا در نظر بگیرند و به هیچ عنوان از منابع آن کسر نکنند؛ درحالیکه تاکنون بازنشستگان کشوری در هنگام بازنشستگی از پاداش پایان خدمت بهره‌مند شده‌اند، عادلانه نیست که برای بازنشستگان سال بعد، این پرداخت قطع شود.

آنها خواستار اطمینان بخشی سازمان برنامه و بودجه در این مقوله شدند و گفتند: امیدواریم سازمان برنامه به بازنشستگان اطمینان خاطر بدهد که پاداش پایان خدمت به هیچ عنوان حذف نخواهد شد و کمبود بودجه نمی‌تواند موجب محرومیت بازنشستگان از پاداش شود.

به گفته آنها، در شرایط اقتصادی فعلی و به دلیل تورم بالا، پاداش دریافتی بازنشستگان به اندازه خرید یک پراید قدرت دارد و بیش از این، توانایی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز