خبرگزاری کار ایران

سازمان بین‌المللی کار مطرح کرد؛

دستمزد کارگران مورد بررسی قرار می‌گیرد/ دورکاری هزینه‌های کارگران را افزایش داده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۸۴۳

گزارش جدید سازمان بین‌المللی کار به زودی منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سازمان بین‌المللی کار انتشار گزارشی را در دستور کار خود قرار داده است. این سازمان تصمیم دارد در گزارش جدید خود وضعیت کارگران در قاره‌های جهان را ارزیابی کند. سازمان بین‌المللی کار معتقد است که کارگران وضعیت نامناسبی را تجربه کرده‌اند که این شرایط با بحرانی به نام کرونا دوچندان شده است. 

«دورکاری» و «کار در خانه» دو مولفه مهم از بازار کار هستند که در دوران کرونا رونق گرفتند و برخی از کارگران سراسر جهان به کار خود در خانه ادامه دادند. در ماه‌های پایانی سال گذشته میلادی، سازمان بین‌المللی کار، گزارشی درباره کار در خانه منتشر کرد و در این گزارش نوشت: اگرچه کار در خانه آسان به نظر می‌رسد اما هزینه‌های زندگی کارگران به وسیله کار در خانه افزایش یافته است. همچنین گزارش ویژه سازمان بین‌المللی کار، تعداد شاغلان دور کار، جنسیت، شرایط کاری و خطرات کار در خانه را بررسی کرده است. 

این نهاد بین‌المللی همواره به دستمزد توجه شایانی داشته و در این گزارش نیز تفاوت دستمزد کارگران شاغل در خانه و حاضر در محل کار را مورد بررسی قرار داده است. سازمان بین‌المللی کار در گزارش‌های گذشته خود، از کاهش مزد کارگران در ایام کرونا خبر داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز