خبرگزاری کار ایران

ترکیب کمیته کاری کانون انجمن‌های کارگری استان تهران مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۶۱۴

ترکیب اعضای کمیته کاری کانون انجمن‌های کارگری استان تهران مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال برگزاری جلسه اخیر اعضای هیات مدیره و بازرسان کانون انجمن‌های صنفی کارگری استان تهران، روز گذشته اعضای هیات مدیره جدید دومین جلسه رسمی خود را برای انتحاب اعضای کمیته کاری برگزار کردند.

بر اساس مصوبه این جلسه، احمدرضا الهیاری و محمد باقری به عنوان رئیس و دبیر کمیته کارگری کانون انجمن‌های کارگری استان تهران انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه نیازی و موسی زاده به ترتیب به عنوان رئیس و دبیر کمیته کارگری حقوق و دستمزد و محمدیان، تاجیک و گلپور به عنوان اعضای شورای این کمیته انتخاب شدند.

اعضای کمیته حقوق و بیمه درمان هم به ترتیب مظفری و گلپور به ترتیب به عنوان رئیس و دبیر و محمدیان و نیازی به عنوان عضو شورا انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه، محمدیان و غلامرضایی به ترتیب عنوان رئیس و دبیر کمیته بین الملل تعیین شدند.

تاجیک و محمدرضا عباسی نیز به عنوان رئیس و دبیر کمیته فرهنگی و ورزشی و رئیس و دبیرکمیته حمل و نقل به ترتیب آقایان چراغی و رجبی انتخاب شدند.

در عین حال در این جلسه به ترتیب اعضای کمیته ایمنی و بهداشت و آموزش، قانعی به عنوان رئیس و گنجی‌کیا به عنوان دبیر این کمیته انتخاب شند. اکبر عباسی به عنوان رئیس و محمدیان به عنوان دبیر کمیته رفاهی و روابط عمومی و کاظم احمیان وحسین ناطق نیز به عنوان رئیس و دبیر کمیته توسعه تشکیلات کارگری تعیین شدند.

در این جلسه کمیته‌های کارگری از سوی کانون کارگری استان تهران ملزم شدند از فعالان کارگری، انجمن‌ها برای همکاری و عضویت در کمیته‌ها دعوت رسمی به عمل آورند. در این خصوص؛ موسی زاده (رئیس کانون کارگری استان تهران )عنوان کرد: درهای کانون به روی همه انجمن‌های صنفی کارگری برای عضویت باز است و از آنان استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز