خبرگزاری کار ایران

درخواست بازنشستگان سخت و زیان‌آور برای اصلاح هرچه سریعتر همسان‌سازی/ آنچه در فیش آذرماه زیاد شد، مابه‌التفاوت چند ماه بود!

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۳۳۱

بازنشستگان سخت و زیان‌آور در انتظار اصلاح همسان‌سازی براساس رای اخیر دیوان عدالت هستند؛ این در حالیست که آورده همسان سازی در فیش دی ماه به مبلغ ناچیز قبل از آذر بازگشته است.

بازنشستگان سخت و زیان آور از استانهای مختلف در تماس با خبرنگار ایلنا، نسبت به عدم اجرای اصلاحات در دی ماه و اعمال نشدن در فیش حقوقی انتقاد کردند.

این بازنشستگان می‌گویند: اگر قرار است اصلاحاتی صورت بگیرد، باید هرچه سریعتر و قبل از پایان سال این کار را صورت بدهند؛ چرا جلسات را برگزار نمی‌کنند و رای دیوان عدالت اجرایی نمی‌شود؛ دیگر چیزی تا پایان سال باقی نمانده است.

یک بازنشسته سخت و زیان‌آور کرمانی که به نمایندگی از جانب همتایانش تماس گرفته، می‌گوید: در آذر، فیش حقوقی ما صد هزار تومان افزایش داشت اما در دی ماه، افزایش نسبت به مردادماه، فقط به بیست هزار تومان رسیده است.

این بازنشستگان از کاهش دریافتی خود در دی ماه انتقاد دارند؛ این در حالیست که سهم هر بازنشسته از اصلاحات همسان‌سازی که در آذر اجرایی شد، همان مبلغ ناچیز بیست هزار تومان است که در فیش دی ماه می‌بینند. در آذر ماه، مابه‌التفاوت چندماه به حساب بازنشستگان واریز شد اما اصل افزایش همان مبلغ ناچیز حدوداً بیست هزار تومانی است.

بازنشستگان کرمانی با تاکید بر اینکه بیست هزار تومان بسیار ناچیز و حتی دیگر پول یک دفتر معمولی برای فرزندان‌مان هم نیست؛ خواستار اصلاح سریع همسان‌سازی براساس رای دیوان عدالت شدند و گفتند: باید آنگونه که قانون الزام کرده، هر سال سابقه کار سخت ما، یک سال و نیم محسوب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز