خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری رشت معوقات مزدی دارند/ شورای شهر: شهرداری حقوق کارگران را قبل از پایان سال بپردازد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۰۰۵

جمعی از کارگران پیمانکاری شهرداری رشت در استان گیلان از چندین ماه مطالبات مزدی و بیمه‌ای پرداخت نشده خود خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران مجموعه شهرداری رشت واقع در استان گیلان گفتند که دست‌کم ۵ هزار نفر از کارگران پیمانکاری مناطق ۵گانه شهرداری رشت بین دو تا سه ماه دستمزد پرداخت نشده، دارند و بیمه آن‌ها نیز چندین ماه پرداخت نشده است.

این کارگران از افزایش میزان مطالبات مزدی خود در ماه‌های آینده ابراز نگرانی کردند و گفتند: حدود ۵۰ روز دیگر به پایان سال جاری باقی است که به دلیل‌عدم پرداخت مطالبات، مشکلات بسیاری برای خانواده‌های آن‌ها به وجود آمده است.

به گفته این کارگران، علیرغم اینکه مسئولان شهری از وضعی مطالبات آن‌ها باخبرند اما تا این لحظه در خصوص پرداخت مطالبات مزدی کارگران مجموعه شهرداری رشت اقدامی صورت نگرفته است.

در این زمینه محمدحسین علیپور، یکی از اعضای شورای شهر رشت، در جلسه روز ۱۷ دی ماه سالجاری شورای شهر با اشاره به وضعیت بد پرداخت حقوق و مزایا کارگران شهرداری گفته است: تنها دو ماه به پایان سال مانده اما همچنان کارگران شهرداری حقوق ۵۰ روز خود را دریافت نکرده‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه شهرداران مناطق شهر رشت در این زمینه، گفت: کارگرها دغدغه‌مند هستند لذا باید تکلیف کارگرهای حجمی مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز