خبرگزاری کار ایران

عضویت رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سازمان آسیایی مهارت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۷۴۴

در چهارمین مجمع عمومی سازمان آسیایی مهارت، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران به عضویت رسمی این سازمان درآمد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور، در چهارمین مجمع عمومی سازمان آسیایی مهارت، نمایندگان کشورمان با ارائه گزارش از عملکرد و توانایی‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و ارائه برنامه‌های آتی توانستند، رای اعتماد کشورهای عضو را اخذ کرده و کشور ایران به صورت رسمی به عضویت سازمان آسیایی مهارت پذیرفته شود. 

 سازمان مسابقات مهارت آسیایی، یک سازمان غیرانتفاعی بین المللی از کشورهای عضو قاره آسیا است که برای ارتقا مهارت‌های فنی و کیفیت بخشی به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تشکیل شده است. این سازمان قصد دارد اهمیت تعالی حرفه‌ای و آموزش و حرفه‌ای با کیفیت بالا در سطح آسیا را ارتقاء داده و ارزش مهارت‌ها را از طریق شناسایی متخصصان ماهر نشان دهد. 

این سازمان مسابقات مهارت آسیایی با تمرکز بر چهار رکن اصلی برنامه‌های تعیین شده، ارتقا مهارت ها، آموزش، همکاری‌های بین المللی و مسابقات مهارت و به عنوان قطب آسیایی برای تعالی مهارت‌ها و با هدف ایجاد یک جهان بهتر از طریق قدرت مهارت‌ها شکل گرفته است. 

سازمان مسابقات مهارت آسیایی در حال حاضر ۲۶ عضو دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز