خبرگزاری کار ایران

فراخوان ملی «جمع‌سپاری طرح‌ها و ایده‌ها در خصوص نظام متمرکز تامین اجتماعی برای آحاد مردم» تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۷۷۳

موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی همزمان با هفته پژوهش و فناوری ماموریت یافت فراخوان ملی درخصوص جمع‌سپاری طرح‌ها و ایده‌ها در زمینه "نظام متمرکز تامین اجتماعی برای آحاد مردم" را برگزار کند.

به گزارش ایلنا، محورهای اصلی این فراخوان شامل: ضرورت‌ها و الزامات ایجاد نظام تامین اجتماعی متمرکز برای آحاد مردم، مبانی نظری نظام تامین اجتماعی متمرکز از منظر آموزه‌های اسلامی ایرانی و جهانی و سیر تطور و پیشینیه نظام‌های مشابه تأمین اجتماعی متمرکز در ایران و تغییرعدم توافق آن‌ها است. 

همچنین، تجارب موفق جهانی در زمینه ایجاد نظام تامین اجتماعی متمرکز، الگوی مطلوب پیشنهادی برای نظام تامین اجتماعی متمرکز در ایران، مختصات کلی نظام تامین اجتماعی متمرکز که شامل ساختار و سازکار تصمیم گیری، اجرایی و نظارتی، بسته خدمت، جامعه هدف و غیره می‌شود و همچنین مقدمات پیش‌نیازها، اقتضائات و ملاحظات تحقق این نظام و پیش‌نویس احکام قانونی و مقرراتی لازم برای تحقق آن، از جمله دیگر این محور‌ها است. 

بر اساس این فراخوان ملی که از سوی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی برگزار می‌شود تمام صاحب‌نظران، اندیشمندان و علاقه‌مندان به مشارکت علمی در جمع‌سپاری ایده‌ها برای تحقق «نظام متمرکز تامین اجتماعی» می‌توانند تا ایده‌ها، طرح‌ها و مقالات خود را تا ۳۰دی ماه به دبیرخانه همایش به آدرس info@ssor. ir ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز