خبرگزاری کار ایران

کبیری:

توسعه شفافیت و دولت الکترونیک، سیاست معاونت امور تعاون

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۳۳۳

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، گفت: یکی از اصلی‌ترین رویکردهای این معاونت دنبال کردن قوانین معطل مانده با جدیت است.

به گزارش ایلنا به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد کبیری در نهمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی که با حضور وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و به صورت ویدئو کنفرانسی با تعاونگران برگزار شد، نبود قانون و نقص در قوانین را عامل مشکلات در حوزه تعاون دانست. 

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: اگر باور داریم بخش تعاون یکی از راه‌های باز تولید ثروت و رویکرد اقتصادی است که توسعه اجتماعی به دنبال دارد، باید به ضرورت‌هایی توجه کنیم. 

کبیری تصریح کرد: یکی از سیاست‌های معاونت امور تعاون، توسعه شفافیت و دولت الکترونیک بود که به دنبال آن سامانه جامع تعاون ایجاد شد و مقاومت‌های بسیاری نیز در حوزه توسعه شفافیت و الکترونیکی شدن امور وجود داشت. 

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اگر اتاق در بسته‌ای داشته باشیم، فقط تعدادی از افراد از ظرفیت‌های بخش تعاون مطلع می‌شوند، گفت: اگر وزارتخانه شیشه‌ای داشته باشیم حتما افراد در بخش دولتی و غیر دولتی از ظرفیت‌های بخش تعاون مطلع و اعتماد عمومی احیا می‌شود. ورود سرمایه‌های خرد حاصل اعتماد به بخش تعاون است که در این حوزه تاثیر زیادی خواهد داشت. 

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: طی دو سال اخیر در گفت و گو با مجلس و سایر دستگاه برای افزایش ظرفیت تعاونی‌ها صحبت کردیم و از این موضوع استقبال شد. 

وی گفت: حاصل تصمیم نگرفتن پشت درهای بسته، ثبت نام تعاونی‌ها در سامانه جامع و توسعه خود تعاونی هاست. 

معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: تاسیس مراکز نوآوری تعاون یکی از رویکردهای ما بود. خطوط اعتباری را برای برخی از تعاونی‌ها راه اندازی کردیم. 

کبیری خاطرنشان کرد: به دنبال افزایش میزان تسهیلات بانک توسعه تعاون برای تعاونی‌ها هستیم. از سال ۹۶ تا ۹۸ نیزمیزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون ۲ برابر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز