خبرگزاری کار ایران

پرداخت بورسیه تحصیلی به فرزندان و اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۷۵۰

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان، از پرداخت بورسیه تحصیلی به فرزندان و اعضاء صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، علی عباسی با اشاره به اعطای تسهیلات ویژه به اعضای بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و فرزندان آن‌ها، اظهارکرد: پذیرفته شدگان آزمون سراسری با رتبه زیر ۱۰۰۰ عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان می‌توانند با ثبت نام در سامانه این صندوق از تسهیلات حمایتی ماهانه و بورسیه تحصیلی بهره‌مند می‌شوند. 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان، با بیان اینکه اعضای صندوق و فرزندان آن‌ها با رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری در رشته‌های علوم تجربی، ریاضی فیزیک و علوم انسانی در مقطع کارشناسی، می‌توانند از تسهیلات صندوق همانند سایر استانها بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: پذیرفته شدگان رتبه برتر رشته هنر و زبان انگلیسی نیز در صورت کسب رتبه زیر ۵۰۰ از این تسهیلات ماهانه بهره‌مند می‌شوند. 

عباسی، همچنین با اشاره به پرداخت ماهیانه این تسهیلات و کمک هزینه تحصیلی به این اعضاء و فرزندان آن‌ها در سال جاری، گفت: این پرداخت کمک هزینه تحصیلی برای ورودی دانشگاههای سراسری سال ۹۹ قابل قابل پرداخت است. 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان در پایان سخنان خود، یکی از دغدغه‌های این صندوق را حمایت از ادامه تحصیلات دانشگاهی اعضای صندوق و فرزندان آن‌ها عنوان کرد و گفت: دغدغه ادامه تحصیل فرزندان و اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور در سال جاری حل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز